در پژوهشکده امام(ره) برگزار خواهد شد:

همایش نقد روش شناسی تاریخ انقلاب

شهرری (پانا)- همایش علمی نقد و بررسی روش شناسی تاریخ نگاری انقلاب اسلامی ایران با هدف بررسی نقد روش شناسی، بررسی سبک ها و نحله های تاریخی انقلاب سال آینده در چهلمین سالگرد انقلاب در پژوهشکده امام خمینی(ره) برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۰۵۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
همایش نقد روش شناسی تاریخ انقلاب

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، حسن حضرتی دبیر علمی این همایش ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات تا پایان فروردین 97 است و در 20 اردیبهشت ماه 97 نیز پیش همایشی در این زمینه برگزار می شود و مقالات مورد بررسی قرار می گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون شاهد نوعی نگارش عوام زده در مباحث تاریخی هستیم، عنوان کرد: این همایش تذکرات لازم را در این زمینه به اندیشمندان خواهد داد که نگارش تاریخی نیاز به تخصص دارد.
حضرتی افزود: زمان آن فرا رسیده است که با توجه به حجم زیاد مطالب نوشته شده در مورد انقلاب، با برگزاری نقد روش شناسی، سبک ها و نحله های تاریخی کنکاش بیشتری را در انقلاب انجام دهیم.

لازم به ذکر است که حمید بصیرت منش، غلامحسین زرگری نژاد، حسن حضرتی، محسن بهشتی سرشت، علیرضا ملایی، حسینعلی نوذری، محمود سادات بیدگی و حجت الاسلام عبدالمجید معادیخواه از اعضای کمیته علمی این همایش هستند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار