معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی؛

بازگویی تاریخ انقلاب برای دانش آموزان و نسل چهارم انقلاب اسلامی ایران

معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تاریخ انقلاب بار دیگر توسط شاهدان عینی به اطلاع دانش آموزان خواهد رسید.

کد مطلب: ۴۵۸۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد


قدرت الله قاسمی در حاشیه آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا، اظهار داشت:آموزش و پرورش استان در کنار سایر نهادها، برنامه های متنوعی را برای گرامیداشت دهه فجر پیش بینی کرده است تا امر خطیر آگاهی بخشی و تربیت اجتماعی دانش آموزان را به نحو احسن انجام دهد.


وی افزود: از همین رو در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر، بیش از 400 برنامه در 5 هزار مدرسه آذربایجان غربی، از مرکز استان تا دورترین مدارس روستاها تدارک دیده شده است که هرکدام از این مراسمات باعث ایجاد شادابی و نشاط در مدارس خواهد شد.


قاسمی با اشاره به اینکه برنامه های گرامیداشت دهه فجر موجب یادآوری خاطرات انقلاب می شود، خاطر نشان کرد: در اولین روز آغازین دهه فجر زنگ انقلاب اسلامی در تمام مدارس نواخته شد و یکبار دیر لحظات شکوهمند ورود امام خمینی(ره) و لحظات شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران در اذهان تداعی شد.


وی ادامه داد: دیدار با خانواده های شهدا و تجدید میثاق با این صاحبان اصلی انقاب اسلامی با حضور در مزار شهدا و شرکت در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن که نمود جهانی نیز خواهد داشت، از دیگر برنامه های فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش به شمار می رود.


معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش گفت: اجرای نمایش و سرودهای انقلابی و برگزاری نشست های سیاسی و گفتمان های دینی نیز از دیگر برنامه های این مجموعه است که با این حرکت خاطرات انقلاب برای دانش آموزان و نسل چهارم انقلاب بازگویی شده و تاریخ انقلاب بار دیگر توسط شاهدان عینی به اطلاع دانش آموزان خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار