دیدار امیرسرتیپ آشتیانی با مسعود پزشکیان

تهران (پانا) - وزیر دفاع گفت لازم بود گزارش هدفمندی را از مجموعه کارهایی که وزارت دفاع انجام داده به دکتر پزشکیان ارائه شود و ان شاءالله مورد استفاده قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار امیرسرتیپ آشتیانی با مسعود پزشکیان

به گزارش وزارت دفاع، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه سردار سرتیپ پاسدار یعقوبی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع، حجت الاسلام آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار طلایی نیک معاون توسعه، مدیریت و برنامه ریزی راهبردی امور مجلس وزارت دفاع و حجت الاسلام شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، به دیدار مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب رفتند تا پیروزی ایشان در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری را تبریک بگویند.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع پس از دیدار با پزشکیان رئیس جمهور منتخب، گفت: وزارت دفاع وزارتخانه ای بسیار مهم است که نقطه وصل دولت و نیروی‌های مسلح بوده و مسئولیت حمایت از نیروهای مسلح را بر عهده دارد. لازم بود گزارش هدفمندی را از مجموعه کارهایی که وزارت دفاع انجام داده را به پزشکیان ارائه کنیم و ان شاءالله مورد استفاده قرار بگیرد. همه این‌ها برنامه‌هایی بوده که انجام شده و در آینده باید دنبال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار