مدیرعامل شرکت صنایع آموزشی:

خیرین تجهیز مدارس را مورد توجه قرار دهند

مدیرعامل شرکت صنایع آموزشی به ضرورت تجهیز مدارس برای کاهش افت تحصیلی اشاره کرد.

کد مطلب: ۶۷۰۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا، محمود معصومی مدیرعامل شرکت صنایع آموزشی در مجمع گردهمایی خیرین با اشاره به اینکه یکی از کارهای مغفول مانده مساله کیفیت بخشی به آموزش مدارس است، عنوان کرد: باید تاثیر خیرین در روند آموزش مشخص شود.
وی افزود: تجهیزات کلاس ها، کارگاه های هنرستان ها باید مورد توجه قرار گیرد و طی هشت سال گذشته نقش وسایل آموزشی و کمک آموزشی مورد توجه کمتری است.
مدیرعامل شرکت صنایع آموزشی گفت: با توجه به اینکه بخش سخت افزاری مدرسه تهیه می شود برای آموزش بهینه مدرسه، مبلمان کلاسی و تجهیزات نیاز داریم ساختمان و تجهیزات آموزشی و غیراصولی مورد توجه باشد.
معصومی با اشاره به اینکه سال جاری بودجه آموزش و پرورش ۳۷میلیارد تومان است، تصریح کرد: در آموزش و پرورش سالانه تعدادی دانش آموز با افت تحصیلی داریم، سرمایه ای حدود ۳هزار و ۷۰۰میلیارد تومان به دلیل افت تحصیلی ضرر می رساند که استفاده از تجهیزات آموزشی نقش بی بدیلی در این امر دارد.
وی با اشاره به اینکه آموزش یک سرمایه گذاری است، بیان کرد: نقش وسایل در ارتقای کیفیت آموزشی توضیح داده شود و برای آموزش بهینه از مقطع قبل دبستان تا پایان دبیرستان بیش از ۳هزار قلم نیاز داریم که بیش از ۹۰درصد آن در کشور انجام شود.
مدیرعامل شرکت صنایع آموزشی در پایان گفت: خیرین مدرسه ساز در ساخت مدرسه به تجهیزات توجه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار