اولویت جدید برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان ، مهارت آموزی است

حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی از آغاز به کار پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزی در شهرستان نطنز خبر داد و گفت: کاهش آسیب های اجتماعی و بهبود اوقات فراغت نوجوانان و جوانان مهم ترین هدف آموزش و پرورش نطنز در تابستان 96 می باشد

کد مطلب: ۶۳۸۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا نطنز حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی از آغاز به کار پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزی در شهرستان نطنز خبر داد و گفت کاهش آسیب های اجتماعی و بهبود اوقات فراغت نوجوانان و جوانان مهم ترین هدف آموزش و پرورش نطنز در تابستان 96 می باشد.

وی گفت : رسیدن به اهداف مد نظر نیازمند همکاری و همراهی همه دستگاه های اجرایی است و آموزش و پرورش به عنوان بستر اصلی این فعالیت ها آمادگی کامل برای تحقق این مهم را دارد .

وی گفت: امسال کلاسهای اوقات فراغت در ۵۰ رشته در بخشهای قرآنی، هنری، فرهنگی و ورزشی در مدارس و کانونهای فرهنگی تربیتی برگزار می‌شود .
حسینی با اشاره به استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش آموزان برای مهارت آموزی گفت: باید تشکلهای غیر دولتی و سازمان‌های مردم نهاد در این موضوع مشارکت بیشتری کنند چون نظام تعلیم و تربیت اساس هر کاری است و آموزش و پرورش برای فعالیت بهتر خود به کمک همه نیاز دارد .
وی همچنین از کمک به دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی برای تامین نیازهای فرهنگی و آموزشی توضحیاتی را بیان نمودند.
حسینی گفت خانواده‌ها در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان نقش موثر دارند
وی با بیان اینکه خانواده‌ها یکی از بازوان توانمند معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش در امر غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان هستند، بیان کرد: از آنجایی که دانش‌آموزان در فصل تابستان بیشتر زمان خود را در بین خانواده سپری مي ‌کنند، خانواده‌ها مي ‌توانند در زمينه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان نقش مؤثری ایفا کنند .
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش نطنز در پایان با بیان این مطلب که دانش‌آموزان امروز باید آینده روشنی را برای کشور رقم بزنند، خاطرنشان کرد: با توجه به این امر باید در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان موفق عمل کنیم چرا که جامعه‌ای که شاداب نباشد به هیج وجه پیشرفت نخواهد کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار