فرماندار شهرستان بهارستان:

انتخابات پیشرو از مهم‌ترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی است

فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان بهارستان گفت: انتخابات پیش‌رو یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی است و امید است با حضور گسترده مردم، این انتخابات نیز موجب عزت و سربلندی ملت ایران بشود.

کد مطلب: ۴۲۹۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های استان تهران، نشست مشترک ستاد انتخابات این شهرستان با حضور رئیس و اعضای هیئت‌های نظارت شهرستان بهارستان و بخش‌های بوستان و گلستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

در این نشست که به منظور ارتقای سطح هماهنگی و تعاملات مجریان و ناظران انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، معاون سیاسی و انتظامی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان بهارستان و بخشداران بوستان و گلستان نیز حضور داشتند .

بیژن سلیمان‌پور در این نشست اظهار کرد: انتخابات پیشرو یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی است و امید است با حضور گسترده مردم، این انتخابات نیز موجب عزت و سربلندی ملت ایران بشود .

فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان بهارستان تصریح کرد: مأموریت واحد و مشترک هیئت‌های نظارت و مجریان انتخابات‌، برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و با حضور حداکثری مردم در جهت تحکیم وحدت ملی و اقتدار نظام و کشور است .

عبدالله نوحی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان بهارستان نیز در این جلسه با قدردانی از برگزاری این نشست بیان کرد: امسال، سال همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت است و ثمره تمام تلاش‌های صورت‌گرفته در طول سال، در انتخابات هفتم اسفندماه به دست خواهد آمد .

وی افزود: دغدغه و سرلوحه کارهای ما، اجرای قانون است و وقتی قانون رعایت شود، انتخابات به بهترین شکل برگزار خواهد شد .

نوحی متذکر شد: در شرایطی که حوادث فرانسه، تمام دنیا را به‌هم‌ریخته، کشور ما در اوج امنیت است و در انتخابات نیز به فضل خدا مشکلی نخواهیم داشت .

شایان ذکر است، در ادامه جلسه، اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و بر تداوم تعاملات و هم‌افزایی‌ها تأکید کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار