مدیرکل بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

طرح لباس بانوان معرف فرهنگ اردبیل باشد

خبرگزاری پانا:مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: لباسی را برای بانوان طراحی می‌کنیم که معرف فرهنگ و هویت استان اردبیل باشد.

کد مطلب: ۳۲۸۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ماریا موسوی در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته زن و روز مادر در اردبیل اظهارداشت: ما با طراحی فرم یکسانی که گویا و معرف فرهنگ استانمان باشد، سعی داریم تا اصالت زنانمان را بیش از گذشته نشان دهیم .

وی با اشاره به جایگاه والای بانوان و مادران تصریح کرد: برای قدردانی از زحمات بانوان قطعاً یک هفته کافی نیست و برای تجلیل از این قشر زحمتکش جامعه هر چقدر تلاش کنیم، باز هم کم است .

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت : این هفته بهانه‌ای است برای طرح مشکلات و نارسایی‌های این قشر که امیدواریم هر سال حداقل یک مشکل از مشکلات اساسی بانوان رفع شود .

موسوی از برگزاری جشنی بزرگ به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد و افزود: این جشن با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل در یکی از سالن‌های بزرگ به صورت عمومی و گسترده انجام می‌شود .

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان با کمک دستگاه‌های اجرایی در هفته زن در محل نمایشگاه دایمی اردبیل برگزار می‌شود که این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردها، توانمندی‌ها و همچنین عرضه تولیدات بانوان استان است و در این نمایشگاه غرفه ویژه‌ای برای بانوان قهرمان، محقق و زنان برتر در نظر گرفته می‌شود .

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل ادامه داد : برای ایجاد نشاط در میان کارمندان زن و یک دست کردن پوشش بانوان در ادارات در نظر داریم لباس فرم یکسانی را که گویا و معرف فرهنگ استانمان نیز باشد، طراحی کنیم و در همین راستا اقدامات لازم در مورد هماهنگی با طراحان لباس و اساتید این امر انجام شده و در هفته زن از بهترین طرح رونمایی می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار