سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

کارگروه اطلاع‌رسانی «پروژه مهر» برای اقناع‌سازی افکار عمومی اهتمام ویژه‌ای داشته باشد

یاسوج (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: تحقق «پروژه مهر» نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و همه‌جانبه کارگروه‌های ۹گانه است که در این راستا کارگروه اطلاع‌رسانی پروژه مهر برای اغناع‌سازی افکار عمومی اهتمام ویژه‌ای باید داشته باشد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه اطلاع‌رسانی «پروژه مهر» برای اقناع‌سازی افکار عمومی اهتمام ویژه‌ای داشته باشد

محمد جمالی در دوازدهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد با محوریت پروژه مهر و گرامیداشت روز خبرنگار گفت: پروژه مهر، نماد فعالیت‌های آموزش و پرورش برای اجرای مطلوب بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید است.

وی هدف اصلی از اجرای پروژه مهر را فراهم ساختن محیطی شاداب و ایمن توام با انگیزه برای دانش‌آموزان برشمرد و گفت: تمام اقدامات، برنامه‌ریزی‌ها و سازماندهی‌ها باید برای خلق مدرسه‌ای اثربخش و بانشاط برای دانش‌آموزان باشد.

جمالی افزود: تحقق و موفقیت پروژه مهر در استان نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و اهتمام جدی و همه‌جانبه تمام عوامل اجرایی آن است.

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد با تاکید بر نقش خبرنگاران در روشنگری و آگاهی‌بخشی به افکار عمومی و همراهی و تعامل خوب آنان با آموزش و پرورش گفت: حضور خبرنگاران در جامعه نیاز است و باید به این جایگاه به نحو شایسته نگاه کرد و حمایت از این قشر زحمت کش را در همه جنبه‌ها ضروری دانست.

سیدولی موسوی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد نیز در این جلسه از آمادگی کارگروه اطلاع‌رسانی برای انعکاس مطلوب فعالیت‌های سایر کمیته‌های پروژه مهر خبر داد و گفت: در کارگروه اطلاع‌رسانی از اردیبهشت تاکنون در بحث ثبت‌نام دانش‌آموزان، ثبت کتب درسی و ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی، اطلاع‌رسانی به خوبی انجام گرفته است.

موسوی ضمن تاکید بر لزوم تقویت روابط‌عمومی برای اطلاع‌رسانی هنرمندانه، به‌موقع و هوشمندانه پروژه مهر در تعامل و ارتباط با رسانه‌ها گفت: کمبود نیروی انسانی و تجهیزات از مهمترین مشکلات حوزه روابط عمومی است که انتظار می‌رود در این زمینه مشکلات روابط عمومی برطرف شود.

وی افزود: تقویت روابط عمومی، تقویت کل آموزش و پرورش است که روابط عمومی در عصر ارتباطات و اطلاعات، رسالت خطیری بر عهده دارد که بدون نیروی انسانی متخصص و تجهیزات این مهم میسر نیست.

موسوی با اشاره به اینکه در آستانه روز خبرنگار قرار داریم بر گرامیداشت باشکوه این روز در آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: در عصر ارتباطات و اطلاعات، خبرنگاران در سنگر رسانه با عشق به آگاهی برای رشد و شکوفایی و تعالی فرهنگی جامعه تلاش مضاعفی دارند که خوشبختانه در دولت سیزدهم، رسانه‌ها تعامل و همکاری خوبی با خانواده آموزش و پرورش دارند.

در این جلسه، اعضا شورای اطلاع‌رسانی پیرامون اطلاع‌رسانی از پروژه‌ مهر و فعالیت‌های دیگر کمیته‌ها نظرات خویش را بیان و بر اطلاع‌رسانی به‌موقع جهت اقناع‌سازی افکار عمومی تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار