معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان:

محور فعالیت های پرورشی و فرهنگی در مدارس نماز است

خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان مطرح کرد: محور فعالیت های پرورشی و فرهنگی در مدارس نماز است.

کد مطلب: ۲۴۶۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حسن آقا یوسفی در ششمین گردهمایی معاونین و مربیان پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان فامنین عنوان کرد: محور فعالیت های پرورشی و فرهنگی در مدارس نماز است.

آقا یوسفی با بیان اینکه خداوند اولین معلم انسان ها و موجودات بوده گفت: "پیامبران الهی درمسیر معلمی گام برداشته اند و هدف آنها هدایت و راهنمایی بشر بوده است".

وی خاطر نشان کرد: از کارکردهای آموزش و پرورش انتقال فرهنگ هاست و فرهنگ همان باید ها و نباید هاست .درمساله تربیت یک مربی باید بداند که دانش آموز چه چیزهایی را باید انجام دهد و چه چیزهایی را نباید انجام دهد.

یوسفی تاکید کرد: در عصر حاضر کسی موفق است که از روش های بهتری استفاده می کند، پس در تربیت دانش آموزان نیز ما باید از روش های خوبی استفاده کنیم .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از بررسی مشکلات پرورشی در بازدیدهای استانی خبر داد و گفت: سعی خواهیم کرد درجهت ارتقاء فعالیت های پرورشی از نظرات و انتقادات فرهنگیان عزیز استفاده کنیم.

یوسفی گفت : محور فعالیت های پرورشی و فرهنگی در مدارس نماز است.

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت و سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان فامنین نیز در این نشست گزارشی از مهم ترین برنامه های اجرا شده این حوزه را بیان کرد و گفت : با تبادل نظر و هم فکری که با مربیان و معاونین و مدیران صورت گرفته تلاش داریم تا مهمترین موانع و محدودیت های موجود را شناسایی و درجهت رفع آن گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار