معرفی دستاوردهای سازمان نهضت سوادآموزی در نمایشگاه عملکرد یکساله وزارت آموزش‌و پرورش

تهران (پانا) - سازمان نهضت سوادآموزی در نمایشگاه دستاوردهای وزارت آموزش‌وپرورش مهمترین دستاوردهای خود را در زمینه طراحی اپلیکشن، تولید محتوا برای سوادآموزی اتباع خارجی، کشاورزان، زنان خانه‌دار و زندانیان در معرض دید عموم قرار داده است.

کد مطلب: ۸۴۹۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
معرفی دستاوردهای سازمان نهضت سوادآموزی در نمایشگاه عملکرد یکساله وزارت آموزش‌و پرورش

سازمان نهضت سوادآموزی برای معرفی خدمات و ارائه گزارش فعالیت‌ها و عملکرد خود در زمینه هدایت و راهبری فعالیت‌های سوادآموزی، سیاست‌های اجرایی سال، طرح‌های در دست اجرا و ... در نمایشگاه دستاوردهای وزارت آموزش‌وپرورش حضور یافته است.

این سازمان در سال گذشته فعالیت‌هایی را در زمینه توسعه دسترسی و مفهوم سوادآموزی، استفاده از فناوری‌های نوین در سوادآموزی از طریق طراحی اپلیکشن موبایل، تولید محتوای خاص برای سوادآموزی اتباع خارجی، کشاورزان، زنان خانه‌دار و زندانیان طراحی و اجرا کرده است.

سازمان نهضت سوادآموزی در این نمایشگاه کارنامه خدمت خود را در محورهای وضعیت سواد در گروه‌های سنی 29-10 سال، 49-10 سال و 6 ساله و بالاتر، فاصله درصد باسوادی بین زنان و مردان شهری و روستایی، محتوای آموزشی و کمک‌آموزشی، پژوهش‌های انجام‌شده، ظرفیت پایگاه اطلاعات ثبت سطح سواد و سامانه سوادآموزی، وضعیت عملکرد کمی سازمان در یک سال گذشته، تولیدات سمعی و بصری سازمان و حضور در رسانه‌ها را به‌صورت اینفوگرافی به تصویر کشیده و در معرض دید عموم قرار داده است.

نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش که از روز یکشنبه چهارم شهریور در دبیرستان البرز دایر شده است، تا دهم همین ماه پذیرای علاقه‌مندان است و هر روزه معاونان وزیر آموزش و پرورش و روسای سازمان‌ها و ادارت وابسته به این وزارت‌خانه با حضور در این نمایشگاه گزارش عملکرد سال گذشته و برنامه‌های پیشروی خود را با خبرنگاران در میان می‌گذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار