مدير کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی:

خدمات دفاتر رسمی خدمات ملی و عام المنفعه است

مدير کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی گفت: خدمات دفاتر رسمی خدمات ملی و عام المنفعه است و همه باید به اسناد رسمی اهمیت دهند.

کد مطلب: ۶۹۷۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد

کاظم به پایی در حاشیه مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس کانونهای سردفتران و دفتریاران در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پانا گفت: سردفتران و دفتریاران به عنوان کاتبان بالعدل یک نوع آرامش و امنیت قضایی برای شهروندان ایجاد می کنند.

وی گفت: سازمان ثبت اسناد آذربایجان شرقی با قدمت 100 ساله در حال فعالیت است وهمه باید به سند رسمی اهمیت دهند که این دفاتر زیر نظر قوه قضاییه باید باشد و ارگان دیگری نمی تواند این کار را انجام دهد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان در ادامه با اشاره به نقش دفاتر رسمی در کنار سیاستهای دولت گفت: 42 درصد از در آمد سازمان ثبت به هلال احمر ، 8 در صد به شهرداری و 50درصد به خزانه واریز می شود و این ها اسنادی است که فقط در دفاتر اسناد رسمی نوشته می شود که بخشی از اعتبارات دولت و بودجه را تامین می کند ودرعین حال بدون گرفتن اعتبار از دولت ، دفاتر رسمی اشتغال زایی نیز انجام می دهند.

وی گفت :سازمان ثبت اسناد یک سازمان حاکمیتی و خدماتی عمومی است و با توجه به اهمیت موضوع سند رسمی اولویت سازمان، الکترونیکی کردن اسناد رسمی است تاسلامت اداری حفظ شود و ارتقا یابد و ما بتوانیم به روز و آنلاین به مردم خدمات دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار