«مهر عاطفه‌ها» در مدارس مازندران برگزار شد

دومین دور برگزاری جشن عاطفه‌ها با عنوان «مهر عاطفه‌ها» صبح امروز در سراسر مدارس مازندران با شعار مهر در انتظار همدلی برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۲۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، دومین دور برگزاری جشن عاطفه‌ها با عنوان «مهر عاطفه‌ها» صبح امروز در سراسر مدارس مازندران با شعار مهر در انتظار همدلی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی و صدا و سیمای مازندران برگزار شد.

این آیین به صورت نمادین با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیر سازمان دانش‌آموزی استان مازندران در دبیرستان دخترانه شهید هادی محمدزاده شهر سورک-شهرستان میاندرود برگزار شد.

دور نخست جشن عاطفه‌ها پنجشنبه 23 شهریور در سراسر کشور و جمعه بیست و چهار شهریور در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار شد و امروز چهارشنبه نوزده مهرماه دور دوم آن در مدارس و مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) سراسر کشور برگزار شد.

در مازندران با ابتکار کمیته امداد امام خمینی (ره) هر فرد شرکت کننده در طرح جشن عاطفه‌ها با پرداخت هر 40 هزار ریال صاحب یک کارت مهربانی شد که از سوی خیرین تدارک دیده شده و داراری مزایای ویژه‌ای برای صاحب کارت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار