مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

فعالیت 324 پایگاه تابستانی در استان اردبیل

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 324 پایگاه تابستانی اعم از اردوگاه ها، کانون های ورزشی و فرهنگی و تربیتی، مراکز فنی و حرفه ای و مدارس فعالیت خود را آغاز و 86000 نفر از دانش آموز را تحت پوشش قرار خواهند داد.

کد مطلب: ۶۳۰۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری اظهار داشت: هدف از برگزاری پایگاه های تابستانی غنی سازی اوقات فراغت بوده و مهارت آموزی دانش آموزان در زمینه های مختلف فرهنگی و تربیتی مد نظر خواهد بود.

وی افزود: ایجاد محیط شاداب و همچنین استفاده از امکانات به روز و بهینه سازی شده این مراکز می تواند در جذب دانش آموزان به پایگاه های تابستانی مؤثر باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان از اعزام دانش آموزان به اردوهای کشوری در تابستان سالجاری خبر داد و تصریح کرد: اردوی بنیاد علوی با ظرفیت 306 نفر، اردوی مسابقات فرهنگی و هنری و زیارت اولی ها از جمله این اردوهاست که برنامه ریزی های اجرایی برای اعزام انجام شده است.

ناصری خاطر نشان ساخت: 40 کانون ورزشی و 11 پژوهشسرای دانش آموزی تحت عنوان پایگاه های تابستانی پذیرای دانش آموزان علاقمند خواهد بود.

وی همچنین با بیان این که طرح هجرت3 در 70 مدرسه اجرا خواهد شد، افزود: در این طرح 2500 دانش آموز عضویت دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: آموزش کمک های اولیه برای 10000 دانش آموز در 50 مدرسه اجرا خواهد شد.

ناصری گفت: 38 برنامه فرهنگی و عقیدتی توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و 40 برنامه تحت عنوان نوجوان سالم توسط معاونت تربیت بدنی و سلامت برنامه ریزی و اجرا می گردد.

گفتنی است :در طرح اوقات فراغت امسال، 9مرکز دارالقرآن شامل 126 کلاس قرآنی، 22 کانون فرهنگی و تربیتی، 6 اردوگاه موقت و 3 اردوگاه دایمی در کنار مدارس و مراکز آموزشی فعالیت خواهند نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار