فرماندار شهرستان دهاقان:

جایگاه شورای فرهنگ عمومی بسیار مهم و حساس است

فرماندار شهرستان دهاقان گفت :جایگاه شورای فرهنگ عمومی بسیار مهم و حساس است و باید اولویتهای شورا باید مشخص شود.

کد مطلب: ۴۸۳۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ،فرماندار شهرستان دهاقان علی اصغر قاسمیان در نشست لزوم توجه به فرهنگسازی در جامعه را امری لازم دانست و گفت: شورای فرهنگ عمومی می تواند با شناسایی مشکلات فرهنگی شهرستان و مطرح کردن در جلسه شورا راهکار ارائه دهد.
وی افزود: باید بدانیم جایگاه شورای فرهنگ عمومی بسیار مهم است و با توجه به اهمیت مطالب و مباحث فرهنگی باید با حضور شخصیتهای حقیقی و حقوقی، مذهبی و فرهنگی بتوانیم جریان ساز باشیم.
وی شناسایی دستگاههای برتر و تقدیر از آنها در خصوص اجرای مصوبات سال ۱۳۹۴ را خواستار شد و تصریح کرد: بحث فرهنگ یک مقوله فرا دستگاهی است و همه باید کمک کنند تا مسائل برطرف شود.
قاسمیان افزود: نکته دوم انتظار اینست که همه در خصوص شورای فرهنگ عمومی وقت گذاری داشته باشند و به عنوان یک نهاد عالی سیاستگذار و با اعضاء ثابت و متغیر بتوانند حضوری فعال در سطح جامعه داشته باشند، اولویتها مشخص شوند و در دستور کار قرار گیرند، بنابراین با فرهنگسازی درست و اصلاح رفتارها بسیاری از مسائل حل شدنی است.
فرماندار با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خاطرنشان کرد: تبیین شعار سال و عمل به موارد ده گانه مقام معظم رهبری، بومی سازی آنها و داشتن آنچه باید به آن بپردازیم لازم است، مطمئن هستیم اگر اقدام و عمل به صورت برنامه و درست صورت گیرد مسائل حل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار