به‌منظور محکومیت اقدامات رژیم اشغالگر قدس؛

فراخوان مسابقه کاریکاتور «غزه و رژیم کودک‌کش» منتشر شد

بیرجند (پانا) - به‌منظور همدلی و همدردی با کودکان و مردم غزه و در راستای مشارکت بیشتر دانش‌آموزان هنرمند سراسر کشور در محکومیت رژیم اشغالگر قدس، فراخوان مسابقه کاریکاتور «غزه و رژیم کودک‌کش» از سوی خبرگزاری پانا خراسان جنوبی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان مسابقه کاریکاتور «غزه و رژیم کودک‌کش» منتشر شد

خبرگزاری پانا خراسان جنوبی در نظر دارد با برگزاری مسابقه کاریکاتور از نگاه هنرمندانه دانش‌آموزان و دیگر اقشار جامعه به‌صورت جدی به تشریح جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه بپردازد.

در همین راستا با موضوع کلی «غزه و رژیم کودک‌کش» از همه دانش‌آموزان و هنرمندان کاریکاتوریست سراسر کشور دعوت می‌شود تا در این مسابقه شرکت کنند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر 5 اثر برتر خود را همراه با شماره تماس و نشانی کامل به شماره 09157250091 به یکی از پیام‌رسان‌های شاد، سروش، ایتا یا تلگرام با فرمت Jpg و وضوح تصویر ۳۰۰ dpi تا پایان شهریور ارسال کنند.

جوایز نفرات برتر این مسابقه که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، خانه مطبوعات و رسانه خراسان جنوبی و موسسه مطبوعاتی امروز خراسان جنوبی برگزار می‌شود برای نفرات اول تا سوم به ترتیب مبلغ 25 ، 20 و 15 میلیون ریال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار