امام جمعه موقت دامغان:

شورای فرهنگ عمومی نقش مهمی در اجرا و توسعه برنامه های فرهنگی دارد

امام جمعه موقت دامغان گفت: شورای فرهنگ عمومی، نقش مهمی در اجرای برنامه های فرهنگی دارد و باید نقطه نظرات اعضاء در رشد و توسعه کارهای فرهنگی شهرستان نمود بهتری پیدا کند.

کد مطلب: ۴۴۵۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از سمنان، حجت الاسلام محمدحسن رستمیان، در هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی دامغان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: مردم باید از فعالیت های فرهنگی هنری به خوبی بهره مند شوند .

وی با تجلیل از مقام و شخصیت حجت الاسلام سیدمحمود ترابی، امام جمعه قبلی دامغان اظهار داشت: باید با یک برنامه ریزی و هماهنگی خوب بتوانیم یک آیین نکوداشت و در خور شان و شخصیت حجت الاسلام ترابی برگزار کنیم .

امام جمعه موقت دامغان با بیان اینکه حجت الاسلام سید محمود ترابی امام جمعه سابق این شهر، تابلوی اخلاق مداری و ساده زیستی است، گفت: علما چهره ماندگار دین و وارثان انبیاء هستند.

رستمیان با یادآوری اینکه حجت الاسلام ترابی تمام عمر پر برکت خود را برای موعظه و تبلیغ در میان مردم سپری کردند، افزود: تجلیل و تقدیر از عالمان و عارفان وارسته دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بر محور مردم استوار است، اظهار داشت: امروز جهان اسلام از برکات عظیم انقلاب ایران بهره مند شده اند.

در این نشست، اعضاء به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص زمان و مکان برگزاری آیین تجلیل از حجت الاسلام سید محمود ترابی امام جمعه سابق شهرستان دامغان پرداختند.

تشکیل کمیته و انتخاب حجت الاسلام محمدحسن رستمیان امام جمعه موقت دامغان به عنوان مسئول برگزاری آیین، از مصوبات هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار