سرپرست بهزیستی استان مرکزی:

مهد کودک اولین مقطع اجتماعی شدن کودکان است

خبرگزاری پانا: سرپرست بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اینکه مهد کودک اولین مقطع اجتماعی شدن کودکان است گفت: می توان با اجرای برنامه های آموزشی مدون و مستمر در مهدهای کودک از بروز آسیب های اجتماعی در آینده پیشگیری کرد.

کد مطلب: ۲۸۳۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رفیعی در جمع مدیران مهدهای کودک استان مرکزی افزود: آموزش در این مقطع زیر بنای یادگیری است و با توجه به این مهم باید مربیان دلسوز و با تجربه ای در مهدکودک بکار گرفته شوند.
وی با بیان اینکه مهدهای کودک به عنوان پایگاه های مهم تربیت فرزندان در سطح جامعه فعالین دارند ادامه داد: از این جهت نظارت بر حسن اجرای فعالیت های مهدها و حمایت های مرتبط می تواند به تربیت جامعه ای سالم و با نشاط کمک نماید.
سرپرست بهزیستی استان مرکزی خاطرنشان کرد: مدیران مهدها نیز باید با رعایت قوانین و مقررات ابلاغی بهزیستی از اعمال سلیقه پرهیز نمایند.
رفیعی خواستار ارتقاء نظارت در شاخص های کمی، تدوین و ارائه برنامه های راهبردی، در خصوص اقدامات پیشگیرانه، مراقبتی و تربیتی در مهدهای کودک شد.
وی بیان کرد: بهزیستی فعالیت‌های گسترده‌ای را در حوزه مهدهای کودک و تولید محتوا بر مبنای قرآنی و فرهنگی انجام داده است و باید مهدهای کودک برنامه‌های خود را بر اساس برنامه‌های بهزیستی و محتوای آموزشی آن انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار