اجرای مانور زلزله در کارخانه سیمان سفید نی‌ریز

نی‌ریز (پانا) - همزمان با روز ایمنی دربرابر زلزله، مانور زلزله و ایمنی درصنایع و کارخانجات با حضور فرماندار شهرستان نی ریز، اعضای ستاد بحران ، ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط از جمله هلال‌احمر در کارخانه سیمان سفید نی ریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای مانور زلزله در کارخانه سیمان سفید نی‌ریز

در این مانور، کارخانه سیمان سفید نی ریز با زلزله‌ای به بزرگی معادل 6 در مقیاس ریشتر مورد خسارت 60 ال 90 درصدی قرار گرفت و تعدادی از کارکنان کارخانه مصدوم شدند.

با اعلام وقوع زلزله دستگاه‌های امداد رسان از جمله هلال احمر ، شبکه بهداشت و درمان ، تیم مدیریت بحران ، ادارات گاز ، آب ،برق، اورژانس 115 جاده‌ای، نیروی انتظامی، بسیج و ... با حضور در محل حادثه، کمک به حادثه دیدگان را آغاز کردند.

فرماندار نی‌ریز درحاشیه این مانور بر ضرورت آمادگی کامل اعضای ستاد بحران شهرستان و استفاده از تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در راستای مدیریت بحران‌های احتمالی تاکید کرد.و گفت: ادارات و دستگاه‌های عضو باید به سمت برگزاری مانورهای امدادی بروند که ضمن مشارکت عمومی و استفاده حداکثری از ظرفیت منابع انسانی و تجهیزاتی بطرف تخصصی کردن مانورهای امدادی حرکت کنیم.

وی افزود: این مانور میزان تاب‌آوری آمادگی عوامل امدادی را افرایش داده و در مواجهه با حوادث احتمالی ادارات امدادی می‌توانند بهتر عمل کنند.
وی در پایان با خوب ارزیابی کردن اجرای اینگونه مانورها از برگزارکنندگان این برنامه امدادی نیز تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار