برگزاری سوگواره احلی من العسل درمنطقه کهریزک

کهریزک (پانا)-معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه کهریزک از برگزاری سوگواره احلی من العسل با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در پایگاه ابوذر منطقه، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سوگواره احلی من العسل درمنطقه کهریزک

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش کهریزک،ویژه برنامه سوگواره «احلی من العسل» (نوجوانان عاشورایی) به مناسبت ششم محرم سالروز شهادت حضرت قاسم بن الحسن (ع) با حضور محمدرضا افضلی نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه و سرهنگ یوسف پور فرمانده ناحیه مقاومت ابوذر برگزار شد.

داود ادیبی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کهریزک بیان کرد: این سوگواره یکی از محوری‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش بوده تا با افزایش معرفت در جهت آشنایی بیشتر با اهل بیت (ع) و تربیت دانش‌آموزان در مسیر فرهنگ عاشورایی گام برداریم.

او اظهار کرد: سوگواره احلی من العسل در سه بخش شامل مداحی و سخنرانی با محوریت دانش آموزان، حرکت گروهی تعدادی از دانش آموزان و حرکت به سمت مزار شهدای گمنام واقع در بوستان ۲۲ بهمن و اجرای برنامه محفل شهدا برگزار شد.

ادیبی افزود: همچنین در بخش پویش‌ها قسمت معرفتی در قالب مداحی و مطالعه در زندگی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار