رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

خبرگزاری‌ها در انعکاس اخبار مناسبت‌های مذهبی و ملی نقش به‌سزایی دارند

کرمان (پانا) - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت‌ خبرگزاری‌ها نقش مهمی در انعکاس اخبار مناسبت‌های مذهبی و ملی و اقناع افکار عمومی دارند.

کد مطلب: ۱۴۹۵۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری‌ها در انعکاس اخبار مناسبت‌های مذهبی و ملی نقش به‌سزایی دارند

حسین انجم‌شعاع در نشست هم‌اندیشی با مدیران خبرگزاری‌های استان کرمان ضمن ابراز خرسندی از افزایش تعاملات و نیز راهکار‌های مناسب جهت پوشش مطلوب‌تر مناسبت‌های مذهبی و ملی خاطرنشان کرد: رسانه‌های آنلاین و برخط در جهان امروز  نقش مهمی در انعکاس اخبار مناسبت‌های مذهبی و ملی و اقناع افکار عمومی دارند.

انجم شعاع با مفید و اثربخش ارزیابی کردن فعالیت خبرگزاری‌های استان کرمان در پوشش خبری مناسبت‌های مذهبی و ملی افزود: باید با افزایش همفکری‌ها و هماهنگی‌ها با کمک ابزار رسانه در جهت توسعه کمی و کیفی پوشش خبری اخبار مناسبت‌ها اقدام کرد.

وی با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌ها در اجرای برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: امید است بتوانیم با دعوت از سخنرانان توانمند، اجرای برنامه‌های نوآورانه و خلاق، پوشش اخبار ملی و مذهبی در روستاهای استان کرمان، ضمن انعکاس بیشتر فعالیت‌ها، سطح کیفی برنامه‌ها را بهبود بخشیم.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان متشکل از ۳۵ عضو است که وظیفه برنامه ریزی، هماهنگی و ساماندهی را در سطح استان کرمان بر عهده دارد، اظهار کرد: در طول سال برای برگزاری ۲۵ مناسبت مذهبی و ملی از سوی این شورا با هماهنگی و مشارکت سایر نهادها ، برنامه ریزی می‌شود و سعی بر این است تا برای برگزاری کلیه مراسمات از ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌ها بیشتر استفاده شود.

در این مراسم مدیران خبرگزاری‌های استان کرمان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص چگونگی انعکاس هر چه بهتر اخبار مناسبت‌ها پرداختند و در نهایت تصمیماتی ازجمله: پیگیری نصب مجدد تندیس خبرنگار شهید، تندیس امام خمینی (ره) و تندیس نخست وزیر شهید محمدجوادباهنر در شهر کرمان از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار