آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور در کرمان

کرمان (پانا) - آیین آغاز به کار هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثایی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور در کرمان

آیین آغاز به کار هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور با حضور ۱۵۸ نفر از کارکنان آموزش و پرورش استثنایی شامل ۱۰۸ زن و ۵۰ مرد از ۲۸ استان کشور در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

حجت‌الله الماسی، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: توفیقی نصیب همه ما شده که امروز اینجا میهمانیم و شهدا میزبان هستند. شهدایی که به تعبیر قرآن، زنده هستند و زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدا بعد از مرگ به آنان که جا مانده‌اند بشارت می‌دهند، افزود: انسان زنده، محبت می‌کند و دوستی دارد. نوع ارتباط ما با بزرگان باید به‌گونه‌ای باشد که با پای دل برویم و با پای دل وارد میهمانی شویم تا مورد تفقد قرار بگیریم.

الماسی با بیان اینکه کرمان، امروز با وجود شهید قاسم سلیمانی به کعبه دل‌ها تبدیل شده اس​ت، اظهار کرد: امروز در محفل محبت، دور هم جمع شده‌ایم در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی که یکی از مصادیق زنده بودن شهداست و محبتی جاودانه به زائرانش دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: شرافت معلمی به‌ویژه خدمت به کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه، کم نیست به ویژه که شما اهل قرآن و معارف هستید که می‌توانید به زیبایی برای تحقق مراتبی از حیات طیبه دانش‌آموزان نقش‌آفرینی کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار