رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی:

خبرنگار چشم بیدار و حس لامسه جامعه است

مشهد (پانا) - رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی گفت:خبرنگار چشم بیدار جامعه و حس لامسه جامعه است و روز خبرنگار روز تکریم از زحمت کشان عرصه اطلاع‌رسانی است.

کد مطلب: ۱۴۹۳۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار چشم بیدار  و حس لامسه جامعه است

مجتبی محمودی در آئین بزرگداشت روز خبرنگار ویژه تکریم دانش آموز خبرنگاران پانا ضمن گرامیداشت یاد خبرنگار شهید صارمی و تمامی خبرنگاران شهید علی الخصوص شهیدان در غزه و فلسطین که جان خود را در راه حقایق و واقعیت های فدا کردندگفت: خبرنگار تمام تلاش خود را می کند که پل ارتباطی بین مسولین و مردم باشد و در گرما و سرما و در همه ی روزهای سال همیشه پای کار هستند و دردشان از جنس درد مردم زمانه است و تمام تلاششان در پیش رو در راه توسعه و رشد و پیشرفت جامعه است.
وی گفت:یکی از دغدغه‌هاو مسئله‌های امروز فضای رسانه‌ای و سپهر مطبوعات ویژگی‌های خلاق و توانمند است که رسانه به آن بشدت نیاز دارد که حضور چنین افرادی کاملا می‌تواند خلاء را پر کند همانند مجموعه پانا که از سنین پایین دانش‌آموزان وارد عرصه رسانه و خبررسانی و خبرگزاری می شوند و مسلما افرادی حرفه‌ای و بسیار پرتوان را تحویل خانواده و جامعه می‌دهند.
محمودی گفت:قطعا پشتوانه می‌تواند خیلی مهم و مستحکم باشد برای سپهر رسانه‌ای کشور عزیزمان ایران بخصوص در حال حاضر که دوران جنگ روایت‌ها است و ما به کارسازی نیروهای انقلابی بشدت نیازمند هستیم زیرا مخاطب دیروز به کاربر امروز تبدیل شده است و می‌طلبد ما به مهارت‌های مختلف مجهز شویم و به مخطبانمان و خواسته‌های آنان نزدیک شویم و آنها را درنظر بگیریم.
وی بیان کرد:در عرصه جهانی اگر قرار باشد کار رسانه‌ای انجام دهید سعی کنیدالگوها و قالب ها را یاد بگیرید و جسارت داشته باشید همانطور که من در این برنامه این جسارت را در دانش‌آموز خبرنگاران پانا مشاهده کردم و لذت بردم.
رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی در پایان گفت: دختران من قدر با هم بودن و دوران جوانی و نوجوانی را بدانید همچنین قدردان اولیا علی الخصوص حامی اصلی خودتان که همیشه در کنار شما هستند و سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی باشید و تلاش خود را مثل الان برای کشور عزیزمان هیچ وقت دریغ نکنید.
شایان ذکر است این مراسم با حضور مسولین مطبوعات و رسانه استان خراسان رضوی و معاون رسانه اداره کل ارشاد خراسان رضوی، مسولین اداره کل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی و رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان و به میزبانی رئیس و مسولین سازمان دانش‌آموزی استان خراسان رضوی در اردوگاه تربیتی جوادالائمه طرقبه برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار :حسناداریوش

 

خبرنگار : حسنا داریوش عکاس : حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار