امام جمعه شهرستان کوهدشت از مردم خداحافظی کرد

لرستان (پانا) - امام جمعه شهرستان کوهدشت جمعه نوزدهم مرداد ماه در حاشیه خطبه‌های نماز جمعه کوهدشت ضمن طلب حلالیت، با مردم شهرستان خداحافظی کرد

کد مطلب: ۱۴۹۳۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
 امام جمعه شهرستان کوهدشت از مردم خداحافظی کرد

امام جمعه شهرستان کوهدشت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی پس از ۱۵ سال خدمت صادقانه از مردم این شهرستان خداحافظی کرد. 

 حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: خدمت به مردم و جلب رضایت آنان، رضایت خداوند متعال را در پی دارد و قدر شناسی از کسانی که برای مردم، زحمتی متقبل شده است صفت بسیار نیکویی می‌باشد.

وی افزود: هدف از حرکت جامعه اسلامی، تشکیل جامعه عادلانه است که مملو از حق بوده و عدالت محور باشد و هدف از ظهور حضرت ولی عصر(عج) نیز همین است.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: مجازات سخت رژیم صهیونیستی مطالبه امت اسلامی است که مهمان ایران را به شهادت رساندند، طوفان الاقصی کمر آمریکا و رژیم صهیونیستی را شکسته است، پس از آن نیز عملیات وعده صادق مردم عزیز از سپاه قهرمان تشکر کردند و دنیا را متحیر کرد، خواسته خط مقاومت ان‌شاءالله انتقام از این کودک‌کشان جنایتکار است.

وی تصریح کرد: خون خواهی حق مسلم ایران است، رژیم صهیونیستی هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهند، آمریکای جنایتکار از یک طرف به رژیم صهیونیستی اطلاعات می دهد و از یک طرف میانجی‌‌گر می‌فرستد که ایران خویشتن‌داری کند.

طهماسبی گفت: دولت متعلق به ملت است، مقام معظم رهبری فرمودند موفقیت دولت مربوط به یک جناح یا گروه نیست، بلکه مربوط به همه ملت است بایستی همه کمک کنیم، آزمون مردم پشتیبانی از دولت است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه مسائل اصلی کشور و دولت معیشت است، بیان کرد: آزمون دولت این است که قدر مردم را بداند، از ظرفیت‌های داخلی استفاده کامل کند و کابینه چابک، انقلابی و متعهد را انتخاب کند و منافع ملی را در نظر بگیرد.

وی ضمن خداحافظی از مردم کوهدشت، بیان کرد: نماز جمعه قرارگاه تقوا است، این سنگر مقدس را تقویت کنید، بنده را حلال بفرمائید، از همه مردم و مسئولان تشکر می‌کنم، ۱۵ سال در خدمت شما مردم عزیز بوده‌ام، بنده مدیون خون شهدا هستم، از شورای سیاستگذاری کشور نیز تشکر می‌کنم، ان‌شاءالله کارهای همه ما برای خدا باشد، همدیگر را فراموش نکنیم.

وی گفت: افتخار بنده این است که سرباز صفر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری هستم، از هیچ کسی گلایه ای ندارم، جابجایی ها طبیعی است، بنده به یکی از شهرهای استان همدان منتقل و مشغول خدمت خواهم شد.

خبرنگار : دانش آموز: یکتا معتمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار