معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد:

پویش «منِ حرفه‌ای» بستری برای شکوفایی استعداد دانش‌آموزان است

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، پویش «منِ حرفه‌ای» را بستری برای شکوفایی استعداد دانش‌آموزان و هدایت تحصیلی آن‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۴۹۶۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پویش «منِ حرفه‌ای» بستری برای شکوفایی استعداد دانش‌آموزان است

رضا حضرتقلی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به استقبال پرشور دانش‌آموزان شهرستان ملارد از پویش «منِ حرفه‌ای» خاطرنشان کرد: «هدف اصلی این پویش، کمک به دانش‌آموزان در انتخاب شغل آینده و هدایت تحصیلی آن‌ها بود. این پویش با موضوع شغلی که من تجربه داشته‌ام، ویژه کلیه دانش‌آموزان متوسطه به همت اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با شعار «با هم از تجربیات شغلی دانش‌آموزانِ توانمندمان بگوییم و بیاموزیم» برگزار شد. خوشبختانه دانش‌آموزان ملاردی با اشتیاق در این پویش شرکت کردند و با برنامه‌ریزی‌ مناسب توانستند به اهداف خود دست یابند.»

وی در مورد دانش‌آموز رتبه برتر ملاردی در این پویش گفت: «پانیذ زاوری به عنوان یکی از دانش‌آموزان خلاق و باهوش مدرسه عطیه، حاصل این پویش بود که با تلاش و کوشش خود موفق شد، رتبه اول استانی را کسب کند. این موفقیت، نتیجه مطالعه و پژوهش وی و همچنین راهنمایی‌های مفید سکینه نیکوراد (مشاور مدرسه عطیه) بود.»

حضرتقلی، پویش «منِ حرفه‌ای» که از طرف اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شده بود را بسیار ارزشمند دانست و عنوان کرد: «همواره در مدارس شهرستان ملارد به دنبال ایجاد فضایی پویا و انگیزه‌بخش برای دانش‌آموزان هستیم تا بتوانند با کشف استعدادهای خود در راستای رشد و شکوفایی گام بردارند. پویش منِ حرفه‌ای، یکی از این برنامه‌های مفید بود که به دانش‌آموزان کمک کرد تا با زمینه‌های مختلف مشاغل آشنا شوند و با چشم‌انداز بهتر، آینده شغلی خود را طراحی کنند.»

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد گفت: «همیشه به دانش‌آموزان ملاردی که با جدیت و علاقه در پی کشف استعداد‌های خود هستند، افتخار می‌کنیم. آن‌ها افراد موفق آینده هستند که با عزمی راسخ در راه پیشرفت و ترقی گام برمی‌دارند. امیدواریم پویش‌های مشابه به‌طور منظم و در مناسبت‌های مختلف برگزار شوند تا دانش‌آموزان با زمینه‌های مختلف شغل‌ها آشنا شوند و در انتخاب شغل آینده خود بهتر قضاوت کنند.»

خبرنگار : دانش‌آموزان: زهرا ابراهیمی، امیرصالح اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار