در روز های پایانی تابستان و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید صورت پذیرفت:

افتتاح دبستان ۶ کلاسه شهید مدرس روستای حسین آباد دفتری شهرستان ورامین

ورامین(پانا) - مراسم افتتاحیه مدرسه ۶ کلاسه روستای حسین آباد دفتری ورامین، صبح روز چهارشنبه هفتم شهریورماه با حضور رئیس و معاون پشتیبانی سازمان امور پناهندگی کشور نروژ و مسئولین کشوری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۷۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دبستان ۶ کلاسه شهید مدرس روستای حسین آباد دفتری شهرستان ورامین

این مراسم با حضور پائولین مارگارت رئیس سازمان پناهندگی  کشور نروژ با همراهی نمایندگان امور اتباع وزارت کشور و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مجید درویشی فرماندار ویژه ورامین و معاونین فرمانداری، حجت الاسلام محمدیاری امام جمعه خیرآباد،حامد معاف بخشدار مرکزی، ناظرین اداره نوسازی استان، مصطفی خداداد مدیر آموزش و پرورش ورامین، رئیس و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز،دهیار و شورای روستای حسین آباد دفتری برگزار شد.

گفتنی است، احداث دبستان شهید مدرس روستای حسین آباد به همت خیرین آغاز و با همکاری سازمان پناهندگی کشور نروژ و سازمان ملی مهاجرت جمهوری اسلامی و نظارت اداره کل نوسازی استان تکمیل و تجهیز شد.

رئیس سازمان پناهندگی کشور نروژ ضمن ابراز خرسندی از ایجاد یک فضای آموزشی در این روستا و آرزوی موفقیت برای دانش آموزان، معلمان و اهالی منطقه، بر تداوم همکاری ها با سازمان‌ملی مهاجرت جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

مجید درویشی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ورامین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خیر مدرسه ساز، حاج هاشم سلیمی آشتیانی، یکی از گام‌های جدی در شهرستان را افزایش سرانه های آموزشی است بر شمرد و گفت: بحمدالله با کمک مجمع خیرین مدرسه ساز و آموزش و پرورش منطقه، اقدامات خوبی در حوزه مدرسه سازی انجام شده و در حال انجام است.

درویشی در ادامه با اشاره بر تعداد زیاد دانش آموزان اتباع در شهرستان ورامین، اقدام سازمان پناهندگی و سازمان‌ملی مهاجرت را در راستای کمک به مدرسه سازی ارزشمند دانست.

 

خبرنگار : دانش آموز آرزو تاجیک عکاس : دانش آموز پریا یاراحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار