رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد؛

طراحی پوستر «دادرس سیزدهم» برای اولین بار به دانش‌آموزان سپرده شد‌

تهران (پانا) - برای اولین بار دانش‌آموزان داوطلب عضو سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر پوستر دادرس سیزدهم را طراحی کردند.

کد مطلب: ۱۴۹۷۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
طراحی پوستر «دادرس سیزدهم» برای اولین بار به دانش‌آموزان سپرده شد‌

‌به گزارش روابط عمومی معاونت پیش‌دبستانی و دانش‌آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، طی فراخوان انجام‌شده مسابقه طراحی پوستر دادرس سیزدهم، ‌بیش از ۲۰۰ اثر از سوی دانش‌آموزان سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد.

حسینی المدنی رئیس سازمان جوانان در این باره‌ گفت: ‌هدف از این رویداد موفق، تقویت اعتماد به نفس‌، ترویج روحیه خودباوری و ایجاد نشاط و پویایی و استفاده از ظرفیت‌های عظیم دانش‌آموزان عضو سازمان جوانان است.

وی افزود‌: رویکرد ما در تمامی برنامه‌ها خصوصاً در فعالیت‌های حوزه دانش‌آموزی‌، اعتماد و باور به این قشر مهم و حساس است که انتظار می‌رود یکایک استان‌ها خصوصاً معاونین ساعی و خدوم امور جوانان در کشور، هم‌راستا با این رویکرد سازمان از تمامی ظرفیت‌های موجود خصوصاً در فضای مجازی برای ایفای نقش دانش‌آموزان، بسترهای لازم را ایجاد و توسعه دهند.

‌آثار ارسالی پس از داوری اولیه و کسب بالاترین امتیاز‌، در گام دوم و نهایی این رقابت، پس از باز‌طراحی ‌مجددا مورد بررسی قرار خواهند گرفت. پوستر منتخب، ضمن تقدیر، به نام صاحب اثر به‌عنوان پوستر رسمی دادرس سیزدهم در سراسر کشور منتشر و بهره‌برداری خواهد شد. همچنین به پوستری که در فضای مجازی بیشترین بازدید را داشته باشد به‌صورت جداگانه هدیه‌ای نفیس تعلق می‌گیرد.

همچنین دراین رویکرد جدید که مبتنی بر سپردن بخش‌های مرتبط‌ به خود دانش‌آموزان و تمرین مدیریت و توانمند‌سازی این قشر خواهد بود، فعالین استانی اعم از معاونین امور جوانان، رئیس و کارشناس حوزه دانش‌آموزی مبتنی بر کمیت و کیفیت مشارکت، مورد ارزیابی و رتبه‌بندی قرار می‌گیرند.

‌در امتداد برگزاری رویداد مسابقه طراحی پوستر و دو رویداد دیگر تحت عنوان مسابقه (قصه من و دادرس) با مدل خاطره نویسی و تبدیل آن به کتاب ثبت روایت دانش‌آموز و تهیه و تولید فیلم با رویکرد (نه به تغییرات اقلیمی) نیز در معاونت پیش‌دبستانی و دانش‌آموزی سازمان در بستر کانال ایتا منتشر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار