مدیر موفق دبستان شاهد ناحیه یک بندرعباس:

موفقیت خود را مدیون تلاش، همکاری و پای کار بودن اولیا و همکاران هستم

هرمزگان (پانا) - مدیر دبستان شاهد ناحیه یک بندرعباس گفت: رمز موفقیت بنده از اینکه مدیر نمونه منطقه‌ای شدم، نگاه تمام‌ساحتی به عملکرد و اقدامات و کارهای عملیاتی مدرسه بود و به‌خصوص مدیون تلاش و همکاری و پای کار بودن اولیا و همکاران آموزش و پرورش هستم.

کد مطلب: ۱۴۹۷۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد

فرانگیز بهمن‌زاده در گفت‌و گو با پانا عنوان کرد: «رمز موفقیت بنده از اینکه مدیر نمونه منطقه‌ای شدم، نگاه تمام‌ساحتی به عملکرد و اقدامات و کارهای عملیاتی مدرسه است. سعی کردیم تمام‌ساحتی در مدرسه، کار انجام بدهیم و هم به فضای آموزشی و هم تربیت دینی بچه‌ها توجه کنیم. تنها چیزی که بنده احساس می‌کنم می‌تواند برای ما موفقیت به وجود بیاورد، توکل به خداوند است و اعتقاد و انگیزه و شور و اشتیاقی که نسبت به کارمان داریم باعث می‌شود که موفقیت‌های‌مان را دوچندان کند.»

وی افزود: «دانش‌آموزان ما در این مدرسه حائز رتبه‌های بسیاری شدند؛ چه از نظر آموزشی و چه از نظر پرورشی و توانستیم مدرسه تخریبی را به یک مدرسه شاداب تبدیل کنیم و در حال حاضر اقدامات خدماتی و آموزشی به نحو احسن ارائه می‌شود و حمایت و همراهی و همدلی اولیا نقش به‌سزایی در موفقیت مدرسه داشته است.»

بهمن‌زاده خاطرنشان کرد: «این موفقیت را مدیون تلاش و همکاری همیاری و پای کار بودن اولیا و همکاران آموزش و پرورش هستم که در این مدرسه بودند.»

وی بیان کرد: «در این مسیر توکل به خدا، انگیزه، عشق، علاقه به کار، حمایت و پشتیبانی اولیای مدرسه هست که پای کار هستند و این اعتقاد بین مدیر مدرسه و اولیا به وجود آمده است.»

مدیر دبستان شاهد ناحیه یک بندرعباس تاکید کرد: «همیشه باید سعی کنیم عملکردمان طوری باشد که اولیا این اعتقاد را به ما داشته باشند و بتوانیم اعتقادشان را جلب کنیم تا همراه ما باشند. وقتی که حمایت و پشتیبانی اولیا را داشته باشیم قطعا موفقیت‌مان دوچندان می‌شود.»

وی افزود: «انگیزه ، عشق ، علاقه و احساس مسئولیت می‌تواند چراغ راه هدایت و مسیر ما باشد.

حجم فایل ویدیویی : ۳۵.۰۴M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۴:۳۴ دانلود فایل
خبرنگار : دانش آموزان فاطمه زهرا شعبانی, نوشین دادی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار