فرماندار ویژه شهرستان ورامین :

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه روستای حسین آباد دفتری، یادگاری دیگر از دولت شهید رئیسی در شهرستان ورامین است

ورامین(پانا)- فرماندار ویژه شهرستان ورامین درحاشیه آئین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه روستای حسین آباد دفتری این مدرسه را یادگاری دیگر از دولت شهید رئیسی در شهرستان ورامین خواند.

کد مطلب: ۱۴۹۷۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه ۶ کلاسه روستای حسین آباد دفتری،  یادگاری دیگر از دولت شهید رئیسی در شهرستان ورامین است

مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در مراسم افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز روستای حسین آباد دفتری در هفته دولت گفت: یکی از دغدغه‌های مهم در طول ۳ سال گذشته در شهرستان ورامین افزایش فضای آموزشی در سطح مدارس بود، که در این حوزه  با کمک سازمان نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ورامین تاکنون اقدامات خوبی صورت پذیرفته است که افتتاح این مدرسه یادگاری دیگر از دولت شهید رئیسی در شهرستان ورامین است.

وی در ادامه افزود : جا دارد در این جا از خیر بزرگ مدرسه ساز کشور مرحوم آشتیانی که به تازگی به رحمت خدا رفته است، یاد کرد که وی بزرگترین مجتمع آموزشی کشور را در شهرستان ورامین ایجاد کرد و  تعهد ساخت ۴ مدرسه دیگر را نیز در زمان حیات خود به عهده گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین با اشاره به حضور اتباع در شهرستان ورامین گفت: در سطح استان تهران، شهرستان ورامین طبق آمار بیشترین حضور اتباع را دارد و در حوزه آموزشی حدود ۲۰ هزار دانش آموز اتباع را خدمات می دهیم .

وی با اشاره به نیاز به جذب بودجه های بین المللی در حوزه ایجاد ظرفیت آموزشی برای اتباع گفت: این مدرسه با مشارکت سازمان امور پناهندگی کشور نروژ و خیرین ساخته و تجهیز شد و سازمان امور مهاجرت و وزارت کشور باید در حوزه زیر ساختی توجه ویژه ای به شهرستان ورامین داشته باشد.

 

خبرنگار : دانش آموزان،آرزو تاجیک و پریا یاراحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار