معاون عمرانی استاندار در بیستمین مانور نمادین زلزله و ایمنی:

دانش‌آموزان محور توسعه در کشور هستند

زنجان (پانا)-معاون عمرانی استاندار در بیستمین مانور نمادین زلزله و ایمنی در هنرستان مهدوی ناحیه یک زنجان گفت: دانش‌آموزان محور توسعه در کشور هستند.

کد مطلب: ۸۷۴۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان محور توسعه در کشور هستند

سلطانی معاون عمرانی استاندار زنجان در مانور نمادین زلزله و ایمنی در هنرستان مهدوی ناحیه یک زنجان با اشاره به این که مخاطبان اصلی تمام برنامه‌های آموزشی دانش‌آموزان هستند، اظهار کرد: دانش‌آموزان محور توسعه در کشور هستند و اعتلای آنان به اعتلای جامعه منجر می‌شود.

مهرداد سلطانی با اشاره به اینکه برای برگزاری مانور زلزله امروز کار جمعی صورت گرفته است، بیان کرد: هدف از اجرای این مانور ارتقای آگاهی دانش‌آموزان در راستای مقابله با بحران‌ها به ویژه زلزله است.

وی با اشاره به اینکه مانور زلزله در سال‌جاری به صورت محله محور برگزار می‌شود، افزود: در این طرح علاوه بر دانش‌آموزان خانواده‌های ساکن اطراف مدارس نیز آگاهی‌های لازم را برای شرکت در مانور زلزله کسب می‌کنند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه محور همه برنامه‌ها باید انسان‌ها باشند چرا که انسان‌ها هستند که جامعه را می‌سازند، افزود: بهبود تجهیزات در وهله دوم مقابله با حوادث طبیعی قرار می‌گیرد.

سلطانی با اشاره به اینکه انسان‌های با فرهنگ جامعه را بهتر می‌کنند، تصریح کرد: تربیت چنین انسان‌هایی در گرو ارائه آموزش‌های لازم است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بستر بسیار مناسبی برای ارائه آموزش‌های لازم و مهارت اصلی زندگی است، گفت: آموزش و پرورش در سنین پایین اثرگذاری زیادتری خواهد داشت و معلمان باید در راستای آموزش دانش‌آموزان فعالیت لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه امنیت حرف نخست را در ساختن جامعه می‌زند، افزود: ایمنی فقط و فقط در سایه امنیت صورت می‌گیرد.

در ادامه این جلسه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز با اشاره به اینکه باید آموزش‌های لازم را برای همه مردم ارائه کنیم چرا که حادثه خبر نمی‌کند، بیان کرد: برای داشتن و ساختن مدارس ایمن و تاب‌آور باید آموزش‌های لازم در سه مقطع ارائه شود.

شهرام میرزایی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان بازوان امدادگران در سطح جامعه هستند، افزود: دانش‌آموزان پس از کسب توانایی لازم می‌توانند آموخته‌های خود را به خانواده‌های خویش منتقل کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار