روسای قرارگاه‌های ستاد اربعین شهرداری تهران منصوب شدند

تهران (پانا) - رییس ستاد اربعین شهرداری تهران و مسئولین قرارگاه‌های ستاد اربعین حسینی معرفی و منصوب شدند.

کد مطلب: ۱۴۸۹۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
روسای قرارگاه‌های ستاد اربعین شهرداری تهران منصوب شدند

روابط عمومی ستاد اربعین شهرداری تهران اعلام کرد که رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران در حکمی داوود گودرزی شهردار منطقه ۵ به عنوان رییس قرارگاه مرزی مهران، مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲ به عنوان رئیس قرارگاه مرزی خسروی، حمید جوانی شهردار منطقه ۳ به عنوان رئیس قرارگاه مرزی چذابه، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک به عنوان رئیس قرارگاه مرزی شلمچه و سید محمدموسوی شهردار منطقه ۱۱ به عنوان رئیس قرارگاه مرزی زرباطیه معرفی و منصوب شدند.

در این احکام همچنین مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶، رضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱، رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷، مهدی مذهّبی مدیرعامل سازمان‌زیباسازی و مهدی کاظمی‌قمی مدیرعامل شرکت پیام رسا نیز به ترتیب به عنوان روسای قرارگاه‌های کربلا، کوفه، نجف، کاظمین و سامرا منصوب شدند.

بر اساس احکام یادشده، ریاست قرارگاه طریق الحسین علیه السلام از عمودهای ۱ تا ۷۰۷ هم بر عهده محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه ۱۳، از عمودهای ۷۰۸ تا ۱۴۰۰ بر عهده مهدی اخ‌الصنایع شهردار منطقه ۱۰ خواهد بود. همچنین محمد مهدی حسن زاده رییس  سازمان بسیج  نیز به عنوان مسئول موکب امام رضا علیه السلام در عمود ۷۰۷ مشغول خدمت می شود.

در بخش هایی از احکام یاد شده، ضمن تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت های مردمی، جهادی، خیرین و هم افزایی با دیگر نهادهای مسئول و به کارگیری امکانات لازم در ارائه خدمات شایسته به رهروان و زائرین سیدالشهدا علیه‌السلام، آمده است:

«...امید آن است که با استعانت از ذات حضرت احدیت در پرتو الطاف سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و با تأسی از یاران پاکباز ایشان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر آیین حماسه اربعین حسینی تمام مساعی خود را به کار ببندید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار