مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

اطلاع‌رسانی در زمینه‌ استاندارد به اوج خود رسیده است

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: اطلاع‌رسانی در زمینه استاندارد در حوزه دانش‌آموزی به اوج خود رسیده است.

کد مطلب: ۱۵۱۱۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اطلاع‌رسانی در زمینه‌ استاندارد به اوج خود رسیده است

سیدامیر شوشتری در مراسم نواختن زنگ سفیر استاندارد گفت: در سال ۱۴۰۲ اولین همکاری را با اداره کل استاندارد خراسان رضوی آغاز کردیم و تصور زیادی از همکاری با این مجموعه نداشتیم اما بعد از شروع همکاری متوجه شدیم که موضوع بسیار مهم و گسترده است و اکنون اطلاع‌رسانی در زمینه استاندارد به اوج خود رسیده است.

شوشتری ادامه داد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، دانش‌آموز تمام‌ساحتی معیار آموزش و پرورش است و‌ تعلیم و تربیت باید در تمام زمینه‌های زندگی بوده و مهارت لازم را باید دانش‌آموزان داشته باشند.

وی افزود: وقتی یک دانش‌آموز در سطح بالاتری از خواندن و نوشتن قرار بگیرد و درس تخصصی خودش را فراگیرد، اگر به اطراف خودش اشراف نداشته باشد در کار تخصصی خودش هم موفق نخواهد بود.

شوشتری خاطرنشان کرد: هر چه اطلاعات عمومی بیشتری داشته باشند و آن را توسعه دهند، موفق‌تر خواهند بود. دانش‌اموز با داشتن اطلاعات عمومی در زمینه‌های راهنمایی و رانندگی، بهداشت و سلامت، استاندارد و غیره می‌تواند به رشد و کمال برسد.

خبرنگار : دانش‌آموز: حدیثه نظری‌نژاد، تمنا عبداللهی‌فرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار