مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان عنوان کرد:

نقش مؤثر علم و تکنولوژی در خدمات هلال احمر

زنجان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه علم و تکنولوژی عامل توسعه است، داشتن نگاه علمی و عملیاتی برای نجات جان و روح انسان‌ها را در پیشبرد بهتر عملیات امداد و نجات ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۵۱۱۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
نقش مؤثر علم و تکنولوژی در خدمات هلال احمر

حکمت‌اله هاشمی در جلسه شورای پژوهش افزود: علم و تکنولوژی، نقش موثری در خدمات عام‌المنفعه،‌ امدادرسانی و روند پاسخگویی به حوادث و سوانح دارد.

وی بیان کرد: پژوهشگران و صاحب‌نظران باید در راستای حل مسائل و توسعه علم، دانش و فناوری جهت تولید محتوا و به‌روزرسانی تکنولوژی‌ها در خصوص پاسخگویی به حوادث و سوانح، ‌هلال‌احمر را یاری کنند.

هاشمی تصریح کرد: امروزه تکنولوژی و علم، پیشرفت زیادی کرده و باید در فعالیت‌های هلال‌ احمر، تکنولوژی را راهبردی کنیم.

وی با بیان اینکه نجات جان انسان در بُعد جسمی و روحی، ماهیت کار جمعیت هلال احمر است، افزود: بنابراین در موضوع پژوهش، علم و تکنولوژی، جمعیت هلال احمر باید از تمام انرژی و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل خود استفاده کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هر مقدار علم،‌ تکنولوژی، امکانات و تجهیزات نوین علمی در جمعیت هلال احمر به‌روز باشد به همان مقدار، کیفیت خدمات بهتر خواهد بود‌.

وی با بیان اینکه امروزه هلال احمر باید تکنولوژی نوین را در ساختار فعالیت‌های خود افزایش دهد، افزود: در جمعیت هلال احمر باید نگاه علمی و عملیاتی به موضوعات داشته باشیم و دانشگاه جامع علمی - کاربردی این جمعیت باید مرکز نوآوری و خلاقیت باشد.

هاشمی گفت: علم و تکنولوژی منجر به ایجاد آینده فکری و توسعه می‌شود و توسعه بدون علم و برنامه‌ریزی بی‌معنی است.

گفتنی است جلسه شورای پژوهش با حضور معاونین پژوهش دانشگاه‌ها و پارک فناوری جهت برقراری ارتباط علمی بین اساتید، پژوهشگران و دانشجویان با جمعیت هلال احمر در راستای اجرایی کردن پروژه‌ها، سمینارها و نشست‌های علمی و همچنین اطلاع‌رسانی فراخوان کنگره بین‌المللی ۲۵۰۰ شهید امدادگر در بین پژوهشگران و دانشجویان استانی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار