نصیری در گفت‌وگو با پانا:

توسعه کشور در گروی تعامل قواست

مشورت پذیری موجب توسعه کشور خواهد شد

تهران (پانا) - نماینده مردم سرایان، طبس و فردوس در مجلس گفت هر چه تعامل بین قوا بیشتر باشد، انرژی مسئولان به سمت اختلاف نخواهد رفت بلکه برای مسائل توسعه‌ای صرف خواهد شد.

کد مطلب: ۱۵۱۱۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
توسعه کشور در گروی تعامل قواست

محمد نصیری در گفت‌وگو با پانا ضمن تاکید بر تعامل و همکاری مجلس شورای اسلامی با دولت چهاردهم، اظهار کرد: «مقام معظم رهبری با شروع مجلس دوازدهم، پیامی دادند و تاکید کردند که نمایندگان کام مردم را تلخ نکنند. ما هم در مجلس براساس گفتمان رهبر انقلاب به این سیاستگذاری‌ها ایمان قلبی داریم بر این اساس معتقد هستیم که هر چه تعامل بین سران قوا بیشتر باشد، انرژی مسئولان به سمت اختلاف نخواهد رفت بلکه برای مسائل توسعه‌ای صرف خواهد شد.»

وی افزود: «بزرگترین اقدام همدلانه با دولت توسط مجلس انجام شد و شاهد بودید که به تمام کابینه رای اعتماد داد. این تعامل نباید یک طرفه باشد و همکاری باید همه جانبه باشد. مشورت پذیری موجب توسعه کشور خواهد شد. »

نماینده مردم سرایان، طبس و فردوس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط حال کشور باید یک صدای واحد از تمامی دستگاه‌ها شنیده شود، گفت: «از آنجایی که دکتر پزشکیان از بدنه مجلس هستند، نگاه دولت نیز بر همکاری با مجلس استوار است. فضای عمومی مجلس در تعامل با دولت است. اختلاف افکنی نباید در سطح جامعه نمود پیدا کند و موجب ناامیدی مردم شود.»

کمیسیون جهش تولید دو ماه است که تشکیل شده است. برخی از این مشکلات ممکن است نیازمند اصلاحات قانونی باشند، اما بیشتر مسائل مربوط به مرحله اجراست. قوانین خوبی داریم که اجرا نمی‌شود بر این اساس کمیته‌هایی تشکیل شده است تا علت اجرایی نشدن قوانین بررسی شود. ان‌شالله روند ادامه کار به زودی در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.»

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار