مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی منصوب شد

پورثانی: فعالیت‌های این اداره کل باید به‌صورت تیمی اجرا شود

تهران (پانا) - با حکم وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی منصوب شد.

کد مطلب: ۱۵۱۱۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی، حجت الاسلام محمدحسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی گفت: سنت الهی این است که تغییر و تحول در تمام امور انجام شود ما نیز مسئولیت موقت داریم؛ باید بتوان باقیات صالحات از خود به جای بگذاریم.

وی با اشاره به اهمیت اداره کل امور تربیتی اظهار کرد: این اداره کل در حقیقت سه اداره کل است؛ جریان امور تربیتی قلب معاونت پرورشی و فرهنگی است. اگر امور تربیتی تقویت شود، کل معاونت تقویت خواهد شد.

پورثانی ادامه داد: نگاه وزیر آموزش و پرورش به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مطلوب است. نماد نیز اولویت اصلی ماست. پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، یکی از ماموریت‌های اصلی معاونت پرورشی و فرهنگی است، در این حوزه باید تمام تلاش خود را انجام دهیم.

وی بیان کرد: در کنار مدیریت مراکز مشاوره که اقدامات خوبی در این بین انجام شده است، معتقدیم این اداره کل باید با یک کار تیمی فعالیت‌های خود را پیش ببرد.

معاون وزیر با اشاره به فعالیت‌هایی که در این اداره کل انجام شده است گفت: دکتر تجلی‌نیا یک شخصیت فهیم، دلسوز و انقلابی است که از مدرسه آمده بود و دانش آموزان را می‌شناخت، جا دارد از زحمات ایشان تشکر کنیم.

وی در ادامه خانم ابراهیمی را یکی از بهترین مدیران آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان و اظهار کرد: خانم ابراهیمی یک فرد دغدغه مند، فعال و فرزند شهید ابراهیمی است که سابقه فعالیت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را دارد.

براساس این گزارش امیر تجلی‌نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در این مراسم ضمن حلالیت از تمام همکاران خود، برای خانم ابراهیمی آرزوی موفقیت کرد.

سمیه سادات ابراهیمی مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی نیز در ادامه با اشاره به اهمیت این اداره کل گفت: نگاه بنده این است که با همکاری همکارانم در این اداره کل به صورت جدی فعالیت‌ها را پیگیری کنم، زیرا مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی باری سنگین است.

وی افزود: موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار اهمیت دارد. استفاده از خرد جمعی و ظرفیت برون و درون سازمانی باید در دستورکار باشد‌. این امر باید با همدلی همکاران پیش رود.

گفتنی است در این مراسم از زحمات امیر تجلی‌نیا مدیرکل سابق امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی تقدیر و سمیه سادات ابراهیمی با حکم وزیر آموزش و پرورش، به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل منصوب شد.

شایان ذکر است سمیه‌سادات ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۰ و دانشجوی دکترای تخصصی روان‌شناسی از دانشگاه فردوسی مشهد است. تدریس در دانشگاه‌های فردوسی مشهد، فرهنگیان، امام رضا (ع) و حوزه‌های علمیه، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ مشهد مقدس، دبیر شورای راهبردی تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، روان‌شناس بالینی و خانواده درمانگر، مشاور مدارس سمپاد آموزش و پرورش شهرستان مشهد، بازرس هسته مشاوره آموزش و پرورش، مدیر‌کل‌ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‌‌بین‌‌الملل کانون‌ پرورش ‌فکری‌ کودکان ‌و ‌نوجوانان، عضو ستاد نهضت پیشرفت بانوان سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و دانشجوی برگزیده علمی فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد در سال ۹۷، از جمله سوابق و موفقیت‌های ابراهیمی به‌شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار