تولد یک جشنواره با رمز «دیدار»

تهران (پانا) - جشنواره «دیدار» با دبیری مهدی فرجی با رویکرد ارزیابی شبکه نمایش خانگی متولد شد.

کد مطلب: ۱۵۱۱۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تولد یک جشنواره با رمز «دیدار»

شامگاه گذشته مراسم رونمایی از پوستر نخستین جشنواره آثار نمایش خانگی بانام «دیدار» با حضور مدیران سینما و تلویزیون و برخی کارگردان‌های مطرح سینمای ایران برگزار شد.

در این مراسم کوتاه که با اجرای محمد سلوکی همراه بود. مهدی فرجی دبیر جشنواره سخنانش را با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان آغاز کرد و گفت: این روزها شاهد جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه هستیم و اتفاقات ناگواری را می‌بینیم .

وی خاطرنشان کرد: امروز شبکه‌های نمایش خانگی در یک گستره بسیار وسیع حرکت می‌کنند و در هر خانه که می رویم می‌بینیم صحبت از آثار شبکه‌های نمایش خانگی است و آن‌ها عضوی از خانواده ایرانیان شده‌اند.

فرجی تصریح کرد: اکنون وقت داوری و ارزیابی آثار هستیم و امیدواریم این جشنواره به گسترش و بهبود کیفیت آثار کمک کند.

این تهیه‌کننده شناخته‌شده سینما و تلویزیون به اهمیت حضور آثار شبکه‌های خارجی در شبکه‌ها و پلتفرم‌های خارجی اشاره کرد و افزود:  امید است با افزایش کیفیت آثار تولیدی در شبکه‌های نمایش خانگی، بتوانیم مخاطبان جدید داخلی و خارجی  را جذب این شبکه‌ها کنیم. البته شاهد این موضوع هستیم که در برخی تولیدات استانداردهای بین‌المللی لحاظ می‌شود و همین امر باعث شده است که  آثار ایرانی  در پلتفرم‌های کشورهای دیگر حضورداشته باشد.

یادآور می‌شود در این مراسم شاهد حضور سینماگران شناخته‌شده سینما و تلویزیون ایران  ازجمله احمدرضا درویش، مسعود جعفری جورانی، علیرضا تابش، مهدی فرجی، مریم جلالی، حسین فردرو، مجید رضاییان، حسین طاهری، مسلم آقاجان زاده، المیرا شریفی‌مقدم، نیما کرمی و محمود گبرلو بودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار