معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم مطرح کرد

بسیج ظرفیت‌های ملی برای جشن بزرگ نیمه شعبان در قم

تامین نیازمندی‌های اساسی استان در دستور کار ستاد مرکزی اربعین کشور قرار گرفته است

قم(پانا)- معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم با اشاره به اینکه تامین نیازمندی‌های اساسی استان در نیمه شعبان در دستور کار ستاد مرکزی اربعین قرار گرفته است، گفت تمامی ظرفیت‌های ملی برای برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان بسیج شده است.

کد مطلب: ۱۳۵۲۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بسیج ظرفیت‌های ملی برای جشن بزرگ نیمه شعبان در قم

ابوالقاسم مقیمی، معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در حاشیه جلسه ستاد مرکزی اربعین کشور در گفتگو با پانا با اشاره به بسیج شدن ظرفیت دستگاه های اداری- اجرایی استانی و ملی اظهار کرد: در این جلسه، مجموعه درخواست های استان تحت ۳ عنوان نیازمندیهای مسجد مقدس جمکران ، نیازمندی های شهرداری و نیازمندی‌های پذیرایی بلوار پیامبر اعظم(ص) و مجموعه های مردمی به تفکیک زیرساختی و خدماتی ارائه شد.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم با اشاره به وجود نیازمندی‌های حیاتی در ایام نیمه شعبان، بر لزوم برطرف شدن نیازمندی‌ها تاکید کرد و افزود: در مرحله اول مجموعه درخواست های استان ، تقریبا تمام کاستی هایی که نیاز حیاتی استان است اعم از تامین سرویس های بهداشتی و پتو در مسیر ، تامین آب شرب معدنی بسته بندی و سهمیه آب شیرین از سرشاخه های دز برای مدت یک هفته ، نور و تجهیزات مورد نیاز ، ارزاق عمومی مانند آرد ، برنج ، شکر ، مرغ و گوشت و مجموعه کالاهای اساسی ای که دولت متولی آن می‌باشد.

وی ادامه داد: حوزه بهداشت و درمان ، نیازمندیهای حمل و نقل و حوزه خدمات شهری ، قیر برای آسفالت فضاهای خاکی مسجد مقدس جمکران و سایر نیازمندی های جدی در ستاد مرکزی اربعین کشور تصویب شده و به مراتب در اختیار استان قرار گرفته و می گیرد.

مقیمی ابراز کرد: در مرحله دوم این نیازمندی‌ها در جلسه ستاد مرکزی اربعین کشور نیز با همکاری آماد کل سپاه ، وزارت نیرو و سازمان شهرداری‌ها تامین ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی ، ۱۰ هزار تخته پتو ، تامین پروژکتور ها ، تجهیزات نوری مورد نیاز و همچنین تامین ۱۷ هزارمتر مربع قیر برای آسفالت فضاهای خاکی در مصوبه های جلسه فوق قرار گرفت.

گفتنی است، با توجه به ضرورت روان سازی خدمات و ارائه متمرکز خدمات با تصمیم استاندار ، معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت به عنوان محور ارائه خدمات در استان و جمع بندی خدمات تعیین شد.

دانش آموزخبرنگار: محمدحسن نوروزی منش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار