معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم:

انس با فرهنگ مهدویت دانش‌آموزان را از آسیب‌های اجتماعی دور می‌کند

قم(پانا)- معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت شهدا تلاش می‌کردند تا رضایت امام زمان(عج) را جلب کنند و دانش‌آموزان ما بدانند که انس با فرهنگ مهدویت است که همگان را از آسیب‌های اجتماعی دور می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۵۳۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
انس با فرهنگ مهدویت دانش‌آموزان را از آسیب‌های اجتماعی دور می‌کند

ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگ و زیارت استانداری قم در نشست کمیته دانش آموزی ستاد مردمی تکریم زائران نیمه شعبان استان قم در سالن جلسات فرمانداری قم، اظهار کرد: امروزه دشمن سعی دارد تا دانش آموزان بیشتر از دیگر اقشار جامعه، از امام زمان خود دور شده و همواره سعی دارند تا فاصله ای عمیق میان این قشر و منجی عالم بشریت بیاندازند.

وی بر ضرورت ورود دانش آموزان در اجتماعات مختلف علاوه بر درس و تحصیل تاکید کرد و افزود: دانش آموزان مذهبی، بسیجی، قرآنی، انقلابی و هیئتی باید یک گام از دیگر هم سالان خود جلو بوده در کنار درس و تحصیل خود، به موضوعات اجتماعی نیز بپردازند.

معاون استاندار قم با اشاره بر نفوذ آسیب های اجتماعی در نوجوانان با هدف دوری از دین و مهدویت، یکی از راه های موثر برای رهایی از این آسیب را الگو قرار دادن امام زمان (عج) و افراد نیکو در زندگی دانست و عنوان کرد: شهدا، الگوی مقاومت و ایثار و فداکاری بودند تا بتوانند رضایت امام زمان خود را جلب کنند و ما هم باید از فداکاری شهدایی مانند شهید زین الدین، شهید فهمیده و شهید سلیمانی ها درس بگیریم و به آن عمل کنیم.

مقیمی در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت جهادی برای تبلیغ بیشتر مهدویت و حفظ ارزش های آن، از وظایف فعلی مردم است و نزد خداوند از اجر و قرب بالایی برخوردار است.

دانش آموزخبرنگار: محمدحسن نوروزی منش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار