شاملو: انتخابات شورای دانش آموزی تحقق ساحت سیاسی و اجتماعی در مدارس است

تهران(پانا) _ در جلسه روسای مجلس دانش آموزی منطقه 19، مهدی شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه به نقش کلیدی دانش آموزان در حفظ آرمانهای نظام اسلامی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
شاملو: انتخابات شورای دانش آموزی تحقق ساحت سیاسی و اجتماعی در مدارس است

اولین جلسه روسای مجلس دانش آموزی منطقه 19 تهران با حضور مهدی شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 19، فاطمه فرهمندنسب، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه۱۹ ، اکبرمحمدی، کارشناس فرهنگی و هنری منطقه برگزار شد.

در این جلسه مهدی شاملو به نقش کلیدی دانش آموزان در حفظ آرمانهای نظام اسلامی تاکید کرده و بیان کردند: شورا های دانش آموزی به عنوان یکی از ارکان اساسی آموزش و پرورش، نقش بسزایی در تحقق فعالیتهای آموزشی و پرورشی مدارس بر عهده دارند و در واقع برگزاری انتخابات شورای دانش آموزای جهت آمادگی برای حضور در مدیریت بخش های مختلف کشور انجام می پذیرد.

شاملو تاریخچه تشکیل شورای دانش آموزی مدارس را تشریح کرده و با اشاره به ساحت های شش گانه نظام تعلیم و تربیت و بررسی اجمالی هر یک از آنها گفت: انتخابات شورای دانش آموزی تحقق ساحت سیاسی و اجتماعی و مشارکت در انجام ماموریت های آموزشی و پرورشی مدارس است. در حقیقت شورای دانش آموزی نهادی صنفی است ، به منظور بستر سازی، رشد مهارتهای فردی و اجتماعی و توسعه مشارکت دانش آموزان در امور آموزشی و پرورشی و تعامل بین مدرسه و دانش آموزان و آمادگی لازم جهت گرفتن نقش های متنوع اجتماعی در جامعه که اعضای آن در سطح آموزشگاهها انتخاب می شوند.

در ادامه فاطمه فرهمندنسب و اکبرمحمدی نیز در مورد امور مدرسه و همکاری با مسئولین و اهداف شورای دانش آموزی در مدارس و جلب مشارکت فعال دانش آموزان نکاتی را بیان کردند. در این جلسه همچنین روسای منتخب شورای دانش آموزی به بیان توانایی ها و نظرات خود پرداختند. در پایان اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی منطقه 19 به شرح زیردر فضای مجازی معرفی شدند.

پسران: دانش آموز مهدی رحمانی، از آموزشگاه شاهد علی محمدی به عنوان رئیس مجلس دانش آموزی و دانش آموز ابراهیم رضایی، از آموزشگاه شهید چمران ۲ به عنوان نایب رئیس مجلس دانش آموزی منطقه 19 و دختران: دانش آموز فاطمه زرتاب از آموزشگاه ارشاد به عنوان رئیس مجلس دانش آموزی و دانش آموز ریحانه لطفی از آموزشگاه شاهد اطهر به عنوان نایب رئیس مجلس دانش آموزی منطقه 19 است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار