رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد؛

۱۱۲ سارق و مالخر دستگیر شدند

نزدیک به ۶۰ درصد از مجرمان دستگیر شده سابقه‌دار بوده‌اند

تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۱۱۲ سارق و مالخر خبر داد و گفت نزدیک به 60 درصد از مجرمان دستگیر شده سابقه‌دار بوده‌اند که هیچ‌کدام از تخفیف در مجازات بهره‌مند نخواهند شد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
۱۱۲ سارق و مالخر دستگیر شدند

سردار علی ولیپور گودرزی در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران و کشف اموال مسروقه که صبح امروز ۲ مردادماه در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «طی چند روز گذشته همکاران ما در پایگاه‌های آگاهی تهران بزرگ موفق به دستگیری ۱۱۲ سارق و مالخر شدند که از این تعداد ۲۵ نفر مالخر حرفه‌ای هستند و اموال مسروقه بسیاری از آن‌ها کشف شده است.

وی با بیان اینکه ماموران آگاهی به صورت هفتگی از صنوف مختلف بازدید به عمل می‌آوردند، گفت: در صورت مشکوک شدن به فردی، سریعا اقدامات لازم صورت می‌گیرد و پرونده تشکیل خواهد شد که در راستای همین بازدیدها همکاران ما توانستند ۶۱۷ تلفن همراه مسروقه را کشف کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: در طرح امروز ۱۹ خودرو و ۳۴ موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شده است.

ولی‌پور گودرزی در پاسخ به سوالی درخصوص تعداد مجرمان دستگیر شده‌ای که دارای پابند الکترونیکی بوده‌اند، عنوان کرد: در این طرح مجرمی با پابند دستیگر نشد، اما طی چندماه گذشته، ۱۲ نفر از سارقان دستگیر شده پابند الکترونیکی داشتند.

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره فروش اموال مسروقه در فضای مجازی گفت: ماموران پلیس با رصد فضای مجازی، آگهی‌های فروش مشکوک را مورد بررسی و پیگیری قرار می‌دهند که به همین شیوه بسیاری از مالخران شناسایی شده‌اند.»

رئیس پلیس آگاهی در پاسخ به سوال پانا درباره تعداد مجرمان سابقه‌داری که در این طرح بازداشت شده‌اند، اظهار کرد: نزدیک به 60 درصد از مجرمان دستگیر شده سابقه‌دار بوده‌اند که هیچ‌کدام از تخفیف در مجازات بهره‌مند نخواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار