رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

پیشگیری از وقوع جرم و تخلف از اولویت‌های سازمان بازرسی است

تهران (پانا) - رئیس سازمان بازرسی کل کشور یکی از اولویت‌های اصلی این سازمان را پیشگیری از وقوع جرم و تخلف عنوان و تاکید کرد که هشدارهای سازمان به منظور کمک به مدیران است.

کد مطلب: ۱۴۸۹۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
پیشگیری از وقوع جرم و تخلف از اولویت‌های سازمان بازرسی است

ذبیح الله خدائیان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین  با بیان اینکه در دوره جدید قوه قضاییه تمام تلاش مجموعه و تیم حضور در بطن مردم است، گفت: در این راستا رئیس قوه قضاییه با اقشار مختلف جامعه دیدار دارند و سعی دارند علاوه بر مسائل قضایی به موضوعات مرتبط با معیشت مردم نیز توجه کنند.

وی یکی دیگر از اولویت‌های قوه قضاییه در دوران تحول و تعالی را حمایت از واحدهای تولیدی دانست و بیان کرد: در این راستا مسائل و مشکلات مربوط به بنگاه‌های اقتصادی هم پیگیری و دنبال می شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به شرح وظایف سازمان گفت: پیشگیری از وقوع جرم و تخلف به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی در دستور کار سازمان بازرسی کل کشور است و هشدارهای سازمان در جهت کمک به مدیران است و اجرای به موقع قوانین است.

خدائیان با تاکید بر اینکه نظارت سازمان بازرسی هم پیشینی و هم پسینی است یکی از مولفه‌های توسعه یافتگی و رشد در کشور را اجرای صحیح قانون دانست.

وی همچنین از امام جمعه قزوین خواست گزارش‌هایی که به دفتر نماینده محترم ولی‌فقیه ارجاع می‌شود را برای پیگیری به سازمان بازرسی اعلام کنند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه قزوین با بیان اینکه سازمان بازرسی مسیر آینده را امیدوارانه ترسیم می‌کند بر ضرورت استفاده از ظرفیت مردم برای برقراری عدالت و نظارت همگانی تاکید کرد.

وی موضوعاتی را پیرامون تقوا و گسترش عدل و عدالت عنوان کرد و خواستار توجه ویژه به موضوعات مرتبط به پیشگیری از وقوع جرم و تخلف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار