عضو شورای شهر تهران :

فرهنگ ایثار و شهادت از ارزش‌های والا و اصیل است

شهرری (پانا) - عضو شورای شهر تهران در نشست صمیمی با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ری و شهردار منطقه 20 گفت: فرهنگ ایثار و شهادت از ارزش‌های والا و اصیل است.

کد مطلب: ۶۹۸۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران در نشست صمیمی با سیداحمد صفوی شهردار منطقه 20 و حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ری اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت از جایگاه غنی در فرهنگ اسلامی برخوردار است.
وی افزود: نهادينه شدن ایثار و شهادت، نگرش‌ها و رفتارجوانان و نوجوانان را به سمت رفتارهاي ايثارگرانه سوق خواهد داد و این همان زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی شهداست.
نصراله در ادامه ضمن تشکر از حمایت‌های عضو شورای شهر تهران و شهردار این شهرستان از اجرای طرح سپاس دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای دومین سال متوالی در شهرری تصریح کرد: این طرح یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان ری قابلیت اجرایی دارد.
گفتنی است صفوی نیز نظرات خود را در اجرای طرح دیدار با خانواده شهدا اعلام کرد و گفت: امسال نیز مانند سال گذشته حمایت‌های خود را خواهیم داشت؛ چراکه ما مدیون شهدا هستیم.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار