معاون پشتیبانی، توسعه مدیریت و مشارکت‌های مردم سازمان نوسازی اعلام كرد

ارسال 152 کلاس كانكسي به کرمانشاه

تهران (پانا) - معاون پشتیبانی، توسعه مدیریت و مشارکت‌های مردم سازمان نوسازی مدارس کشور از ارسال 152 کلاس به مناطق مختلف زلزله‌زده استان کرمانشاه خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۲۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور، در پی تاکید محمدتقی نظرپور، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور مبنی بر پیگیری روند عملیات بازسازی مدارس مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، علی شهری معاون پشتیبانی، توسعه مدیریت و مشارکت‌های مردمی این سازمان به منظور تسریع در روند امور، بازدید از شرایط موجود و پیگیری موضوع به کرمانشاه سفر کرد.
شهری در پی این سفر اظهار کرد: تاکنون تفاهم‌نامه 63 مدرسه با 274 کلاس درس به همت خیرین نیک‌اندیش به امضا رسیده است تا پس از آواربرداری و انجام مراحل قانونی عملیات ساخت آن‌ها آغاز شود.
وی ادامه داد: تاکنون ۱۵۲ کلاس درس کانکسی به مناطق مختلف استان ارسال شده است و ۶۰ کلاس درس کانکسی هم در دست ساخت است که تا روزهای آینده به تدریج به مناطق مختلف زلزله‌زده ارسال می‌شود.
معاون پشتیبانی، توسعه مدیریت و مشارکت‌های مردم سازمان نوسازی مدارس کشور بیان کرد: ساخت 6 مدرسه آغاز و تعمیرات اساسی 5 واحد آموزشی انجام شده و در مرحله رنگ‌آمیزی است و به زودی برای بهره‌برداری آماده می‌شوند و تعمیرات 4 یا 5 مدرسه باقی‌مانده نیز در حال انجام است.
شهری از تشکیل دبیرخانه موقت بازسازی مدارس کرمانشاه به منظور تسهیل در امور و همچنین حمایت‌های فنی مهندسی در خصوص اقدامات بازسازی مدارس مناطق زلزله‌زده این استان در سازمان نوسازی مدارس کشور خبر داد و بر اهمیت این موضوع تاکید کرد.
معاون پشتیبانی، توسعه مدیریت و مشارکت‌های مردمی این سازمان اظهار داشت: با توجه به اهمیت بازسازی مدارس کرمانشاه در سریع‌ترین زمان ممکن، لازم است نهادهای مربوطه استان از جمله ستاد مدیریت بحران، بنیاد مسکن، شهرداری و .... روند صدور مجوزهای لازم برای ساخت مدارس در این مناطق را تسریع کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار