مدیر‌سازمان دانش‌آموزی سیستان‌و‌بلوچستان خبر داد

کسب ۱۲پرچم افتخار توسط دختران پیشتاز در اردوی ملی

زاهدان (پانا) - مدیر‌ سازمان دانش‌آموزی سیستان‌و‌بلوچستان گفت اعضا و مربیان دختر تشکیلات پیشتازان استان، ۱۲ پرچم افتخار در اردوی ملی کسب کردند

کد مطلب: ۱۴۹۵۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۱۲پرچم افتخار توسط دختران پیشتاز در اردوی ملی

حسین کیخا، مدیر‌سازمان دانش‌آموزی سیستان‌و‌بلوچستان گفت: اعضا و مربیان دختر تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی سیستان‌و‌بلوچستان در یازدهمین دوره اردوی ملی پیشتازان خوش درخشیدند.

وی افزود: یازدهمین دوره اردوی ملی پیشتازان از بیست‌ویکم لغایت بیست‌وششم مرداد ماه با حضور اعضا و مربیان دختر تشکیلات پیشتازان سراسر کشور در اردوگاه دانش‌آموزی شهید باهنر تهران برگزار شد.

کیخا خاطر‌نشان کرد: در این اردوی پنج روزه هفت دانش‌آموز دختر به همراه چهار مربی از استان‌ سیستان‌و‌بلوچستان حضور داشتند.

مدیر‌سازمان دانش‌آموزی سیستان‌و‌بلوچستان تصریح کرد: حضور با‌نشاط و منظم نمایندگان سیستان‌و‌بلوچستان در این اردو باعث شد تا ۱۲پرچم افتخار به این عزیزان اهدا گردد.

وی با بیان اینکه حس مشارکت‌جویی و همکاری در بین دانش‌آموزان سیستان‌و‌بلوچستان بینظیر بوده، گفت: اعضا و مربیان تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی استان در همه عرصه های اردویی خوش درخشیدند و توانستند هر پنج پرچم افتخار را در دو بخش اعضا و مربیان کسب کنند.

کیخا در پایان با اشاره به نزدیک بودن ایام اربعین حسینی گفت: در یازدهمین دوره اردوی ملی پیشتازان، یک پرچم افتخار با عنوان پرچم افتخار«اربعین» طراحی شده بود که این پرچم نیز با ارائه برنامه‌های ویژه این ایام به هر دو گروه نمایندگان سیستان‌و‌بلوچستان اهدا شد.

خبرنگار : دانش آموز نرگس امیردوست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار