مدیریت اداره برق شهرستان فاروج؛

پویش با انرژی مشتریان را از تشویقی های مناسب بهره‌مند می‌کند

فاروج (پانا)- در پویش با انرژی اگر مشترکین بتوانند ۱۵٪ مصرف برق خود را به نسبت دوره مشابه سال قبل کاهش دهند از جوایز ارزنده‌ای که شامل؛ ۳۰۰ دستگاه خودرو، جوایز نقدی و غیر نقدی می باشد بهره مند شوند.

کد مطلب: ۱۴۹۵۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پویش با انرژی مشتریان را از تشویقی های مناسب بهره‌مند می‌کند

حمید شریفیان مدیریت اداره برق شهرستان فاروج در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت:« در خصوص پویش با انرژی با توجه به اینکه در وضعیت تولید و مصرف برق در کشور دچار عدم توازن هستیم، یکی از پویش‌هایی که در جهت فرهنگ‌سازی و کاهش مصرف و عملا درست مصرف کردن به همه  مشترکین ابلاغ و پیشنهاد شد پویش با انرژی بود.»

وی ادامه داد: « در پویش با انرژی اگر مشترکین بتوانند ۱۵٪ مصرف خود را به نسبت دوره  مشابه سال قبل کاهش دهند از جوایز ارزنده ای که شامل؛ ۳۰۰ دستگاه خودرو، جوایز نقدی و غیر نقدی می‌باشد، بهره مند شوند. همچنین مشترکین می‌توانند با نصب اپلیکیشن با انرژی از کیف الکترونیکی که تعویه شده و جوایزی که در آن است؛ اینترنت رایگان، جوایز نقدی و غیر نقدی استفاده کنند. طریقه نصب این اپلیکیشن بسیار راحت است، با شماره گیری #۱۵۲۱* می‌توانند این اپلیکیشن را نصب کنند. ولی برای شرکت در پویش با انرژی خیلی الزام و اجباری برای نصب نرم افزار با انرژی وجود ندارد، در نرم افزار با انرژی مشترکین می توانند از راهکار های کاهش مصرف آگاه شوند و از شبیه سازی های مصرفی که در این نرم افزار تعزیه شده می توانند از آنها استفاده کنند.»

وی خاطرنشان کرد: «همه  این مواردی که گفته شد ان شاالله مشترکین را سو خواهد داد به سمت اینکه کم تر مصرف کنند، درست مصرف کنند. در خیلی از جاها لامپ های اضافه ای است و درجه ی حرارت سرمایشی را به مقدار مناسب کاهش دهند که هم در مصرف انرژی کشور عدم توازن کم تر شود و همه ی متقاضیان و مشترکین بتوانند از یک انرژی برق مستمر و پایداری بهره مند شوند.»

حجم فایل ویدیویی : ۲۵.۷۷M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۳:۲۰ دانلود فایل
نویسنده : غزل هنرپیشه خبرنگار : غزل هنرپیشه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار