برگزاری هفتمین دوره جشنواره جابربن حیان با شرکت 327دانش آموز در رودبار

هفتمین دوره جشنواره جابربن حیان پروژه های علمی-آموزشی دوره ابتدایی شهرستان رودبار با استقبال دانش آموزان در هنرستان شهید بهشتی رودبار برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۰۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، میرغضنفری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار در افتتاح این جشنواره اظهار داشت: همه ساله تحقیقات و اقدامات موثر و مفیدی در جوامع توسعه یافته جهت یافتن راهکارهایی برای پرورش و تربیت انسانهای پژوهشگر طراحی و اجرا می شود و میلیارد ها دلار در این راه هزینه می شود و به واسطه همین سیاست آگاهانه، پیشرفت های علمی چشمگیری را در جهان معاصر شاهدیم. وی خاطر نشان کرد: از این رو ضروری است راهکارها و شیوه های پرورش روحیه پژوهش در مدارس میهنمان به سرعت اجرایی شود چرا که دانش آموز پژوهنده ی امروز، دانشمند فرداست.

در ادامه این جشنواره ، آقاجانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار هدف از جشنواره جابربن حیان را به کارگیری خلاقیت و نوآوری دست ساز های دانش آموزان مقطع ابتدایی می باشد و این جشنواره یک پروژه علمی است که با هدف تربیت دانش آموزان پژوهشگر در آموزش و پرورش برگزار می شود.

لازم به ذکر است در این جشنواره 327 دانش آموز از 21 دبستان شهرستان در بخش های طبقه بندی،نمایش علمی،آزمایش وطرحی وساخت شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار