تاج: تعداد تیم‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باید بیشتر شود

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال، گفت باید به مروز زمان، تعداد تیم‌های لیگ برتر فوتسال بانوان را افزایش داد و همان‌گونه که از هشت تیم به ۱۰ افزایش داشت، این روند تا ۱۶ تیم ادامه داشته باشد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تاج: تعداد تیم‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باید بیشتر شود

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در جریان مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: حوزه بانوان به صورت جدی در همه حوزه‌ها مورد توجه فدراسیون فوتبال و کشور قرار دارد. خوشبختانه رقابت‌های بانوان در بخش جام‌جهانی و جام ملت‌ها نیز به صورت منظم از طرف AFC و فیفا پیگیری می‌شود.

وی افزود: ایران سکان‌دار فوتسال آسیا است و نه باید این جایگاه را از دست بدهیم. در بخش بانوان موفق به قهرمانی در آسیا شدیم و در جهان نیز در رتبه هشتم قرار داریم. برای حفظ این جایگاه باید لیگ برتر فوتسال بانوان را پویا و پربازده‌تر کنیم. به نظر من باید به تدریج تعداد تیم‌های لیگ برتر را افزایش دهیم و همانطوری که از هشت تیم به ۱۰ افزایش داشت، این روند تا ۱۶ تیم ادامه داشته باشد.

مراسم قرعه کشی هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان امروز (سه‌شنبه) با حضور مهدی تاج، احسان اصولی، احسان کامیانی، محمدرضا غفاری، نادره درودیان، زهره هراتیان، سمیرا بیگدلی و نمایندگان باشگاه‌های حاضر در این رقابت‌ها در سالن اجتماعات مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

این مسابقات به صورت رفت و برگشت و با حضور ۱۰ تیم از ۶ استان برگزار خواهد شد.

تیم‌های حاضر در این مسابقات به شرح زیر است:

شاهین نوین نطنز، مهرعظام، سایپا، رایزکو صفادشت، شرکت ملی حفاری ایران، پالایش نفت آبادان، نفت امیدیه، مس رفسنجان، نوا آمل و فولاد هرمزگان در این مسابقات با هم به رقابت می‌پردازند.

این رقابت‌ها از ۱۶ شهریورماه آغاز می شود.

هفته اول این مسابقات به شرح زیر است:

سایپا - مهرعظام

شرکت ملی حفاری ایران - نفت آبادان

نوای آمل - رایزکوه صفادشت

مس رفسنجان - نفت امیدیه

فولاد هرمزگان - شاهین نوین نطنز

گفتنی است، آخرین تاریخ نقل و انتقالات اول شهریورماه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار