برگزاری جلسه آموزش تخصصی مسئول سازمان دانش اموزی استان همدان

جلسه آموزش تخصصی مسئولان سازمان دانش آموزی شهرستان ها، نواحی و مناطق با حضور رئیس سازمان دانش آموزی همدان در این سازمان برگزار شد.

کد مطلب: ۴۱۳۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان همدان، رییس سازمان دانش آموزی استان همدان در جمع مسئولان گفت: اصل کار ما تشکیلات است که باید امسال، بهتر از سال های قبل برگزار شود.
سید امید محمودی اظهار کرد: ما در این تشکیلات در سالهای جاری، به 200 نفر از پسرها و 200 نفر از دخترها، آموزش می دهیم.
وی افزود: یکی از مهم ترین مسائل، بحث پیشتازان و فرزانگان است و آنقدر برنامه های جانبی از تهران داریم که تشکل ها کمرنگ شده است.

وی با اشاره به بحث توزیع شیر بیان کرد: توزیع شیر از مدارس، به سازمان دانش آموزی واگذار شده است.
محمودی در بحث مجوز بوفه ها، گفت: تمامی مدارسی که مجوز ندارند حق هیچگونه فعالیتی نخواهند داشت و باید بر بوفه های مدارس باید نظارت اساسی داشته باشیم چون بعضی مکانها شرایط گرفتن مجوز برای بوفه را ندارند.
وی در بحث کمکهای مالی تصریح کرد: فیش هایی به شهرستانها فرستاده شده، برای افرادی که قرار است مساعدت مالی داشته باشند، به آن فیش ها مبالغی واریز کنند.
وی ادامه داد: سازمان دانش آموزی از نظر سلامت و بازرسی، سه یا چهار ارگان دارند که رقابت می کنند.
رئیس سازمان دانش آموزی افزود: باید اسامی مربیانی که فعال هستند را به سازمان گزارش دهید و ما سعی می کنیم ظرف مدت یک ماه تمامی هزینه ها را تامین و هر کار تشویقی را انجام داده و حق الزحمه مربیان نیز را پرداخت می کنیم.
سید امید محمودی ادامه داد: سامانه ثبت نام اینترنتی بر قرار است که رمز ورود برای شهرستانها تهیه شده که ثبت نام کنند.

وی با اشاره به کاروان عتبات گفت: اولین کاروان عتبات یکشنبه اعزام می شود و عتبات دانش آموزی استان هم در اسفندماه اعزام خواهد شد.

وی در رابطه با اردوها بیان کرد: سعی شود تمامی اردوها در فصل زمستان داخل استان باشد و ما نیز مساعدت مالی می کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار