“وحدتی” رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی شد

تبریز(پانا)- محمد وحدتی، نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا و پس از سه ماه تعطیلی جلسات مجمع، رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی شد.

کد مطلب: ۸۶۱۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
“وحدتی” رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی شد

یعقوب شیویاری نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جلسه مجمع نمایندگان با دستور جلسه انتخاب ریاست مجمع با حضور اکثریت نمایندگان آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه از مجمع 15 نماینده حاضر بوده و 4 نماینده به حضور در ماموریت بین المجالس روسیه غایب این جلسه بودند.

وی با اشاره به اینکه 4 نفر برای ریاست مجمع کاندیدا شدند، افزود: آقایان محمد وحدتی نماینده بستان آباد، بیت‌الله عبداللهی نماینده اهر و هریس، محمد حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا، قلی الله‌قلی‌زاده نماینده کلیبر و هوراند کاندیدا شدند که آقای وحدتی با 7 رای اکثریت آرا را به خود اختصاص داد و رئیس مجمع شد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خانم معصومه آقاپور با 15 رای نایب رئیس مجمع، داوودی نماینده سراب سخنگوی مجمع و محمد حسن نژاد نماینده مرند و جلفا به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه صورت جلسه ای نوشته شد تا افرادی که سال اول و دوم در هیئت رئیسه مسئولیت داشت، دیگر در همان پست کاندیدا نشود گفت: این موضوع با حداکثر آرا تصویب شد تا مسِولیت به صورت چرخشی باشد.

شیویاری افزود: زهرا ساعی و محمداسماعیل سعیدی، محمد حسین فرهنگی و بیگی نمایندگان تبریز به دلیل ماموریت اجلاس بین المجالس در روسیه به همراه دکتر لاریجانی حضور دارند و غایبان این جلسه بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار