«طرح ایران مهارت» در مدارس استان گلستان به عنوان یکی از استان‌های پایلوت برگزار شد

گرگان (پانا) - جلسه ویدیو کنفرانس مدیران آموزش و پرورش شهرستان های استان با معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان با موضوع ایران مهارت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۲۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
«طرح ایران مهارت» در مدارس استان گلستان به عنوان یکی از استان‌های پایلوت برگزار شد

در این جلسه، ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان در ارتباط با چگونگی برگزاری طرح ایران مهارت گفت : استان گلستان به عنوان یکی از استان های پایلوت اجرای این طرح از طرف وزارت آموزش و پرورش انتخاب شده و طبق تصمیم کمیته هماهنگی و برنامه ریزی استانی این طرح، مقرر شد تا 15 درصد دانش آموزان متوسطه اول استان، تحت پوشش اجرای این طرح قرار گیرند و شهرستان ها پس از برگزاری جلسات توجیهی در سطوح مدیران شهرستان ها، معاونین آموزشی و کارشناسان مدارس مجری طرح، تعداد دانش آموزان را اعلام نمایند.

حاجیلری اظهار داشت: ، ثبت دانش آموزان در پورتال مربوط توسط مراکز غیر دولتی فنی حرفه ای صورت خواهد گرفت و اجرای طرح از طریق مشارکت اولیا و با به کارگیری دبیران کارفناوری و هنرآموزان هنرستان ها و مدرسان مراکز دولتی و غیردولتی فنی حرفه ای انجام می شود. حاجیلری در ادامه یادآور شد: ما به دنبال آموزش های سخت در متوسطه اول نیستیم و هدف ارائه آموزش های نرم می باشد تا زمینه گرایش دانش آموزان به آموزش های منجر به اخذ مهارت های دارای استاندارد ایجاد شود. معاون آموزش متوسطه استان خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح، دانش آموزان حداقل 20 و حداکثر 60 ساعت آموزش مهارت می بینند ودر پایان اجرای طرح جشنواره ای با همین موضوع برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار