مترو سواری طارمی و ستارگان اینتر در راه چزنا +(عکس)

تهران (پانا) - مهدی طارمی به همراه سایر بازیکنان اینتر برای برگزاری بازی با لاس پالماس، راهی چزنا شد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مترو سواری طارمی و ستارگان اینتر در راه چزنا +(عکس)

تیم فوتبال اینتر امروز و در سومین بازی دوستانه پیش فصل که در استادیوم اورگل چزنا برگزار خواهد شد، به مصاف لاس پالماس می‌رود. دیداری که ساعت 21 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

اینتر پیش از این دو پیروزی مقابل لوگانو و پرگولتسه کسب کرده است. بازیکنان اینتر ساعت 9:30 صبح امروز از ایستگاه قطار به سمت فورلی حرکت کردند و سپس به چزنا خواهند رفت، جایی که بازی دوستانه مقابل تیم اسپانیایی برگزار می‌شود.

سرمربی تیم، سیمونه اینزاگی، همه بازیکنان موجود را (به‌جز مارکو آرناتوویچ که به‌تازگی بازگشته و دچار آنفولانزا شده است) فراخوانده است. بازیکنان ایتالیایی مانند بارلا، باستونی، دی‌مارکو، دارمیان و فراتسی نیز در روزهای اخیر به آپیانو جنتیله بازگشته‌اند.

وبسایت اینتر نیوز در این خصوص نوشته است: بازیکنان اینتر که مورد استقبال هواداران قرار گرفتند، برای گرفتن عکس و امضا با طرفداران توقف کردند؛ از جمله محبوب‌ترین بازیکنان مهدی طارمی بود که در این پیش‌فصل با سه گل در دو بازی عملکرد درخشانی داشته است.

طارمی که در دو دیدار قبلی اینتر موفق شد سه مرتبه گلزنی کند، امشب نیز این فرصت را دارد تا با درخشش در ترکیب نراتزوری، جای خود را در ترکیب افعی‌ها محکم کند.

sidk54x1

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار